شناسهٔ خبر: 25047660 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

راننده شیشه ای بعد از تجاوز به دختر جوان دستگیر شد

خبرانلاین

صاحب‌خبر -
22 فروردین زن جوانی به کلانتری 119 مهرآباد جنوبی رفت و از راننده یک خودروی «دوو» به اتهام آزار و اذیت شیطانی شکایت کرد.

  او گفت: ساعت 8 و نیم شب در محدوده میدان آزادی ایستاده بودم تا به شهرک ولی‌عصر بروم. دقایقی بعد سوار یک خودروی «دوو» شدم که راننده آن جوانی حدوداً 35 ساله و قد بلند بود. پس از طی مسافتی، راننده تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم او با نشان دادن چاقو تهدید به کشتن من کرد. بعد از آن در جاده قدیم کرج مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و درحالی که از ناحیه گردن بشدت آسیب دیده بودم موفق به فرار شدم. در حال فرار شماره پلاک خودرو را برداشتم.
با اطلاعاتی که زن جوان در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داد، هویت متهم شناسایی شد. اما زمانی که تیم تحقیق راهی خانه متهم شدند مشخص شد که مرد جوان از محل متواری شده است.بدین ترتیب شماره پلاک متهم به کلیه واحدهای گشت داده شد و مأموران هنگام گشت در اتوبان فتح او را شناسایی کردند.

مأموران به راننده خودرو دستور ایست داده و همزمان متوجه شدند که داخل خودرو زن جوانی با راننده درگیر شده است. راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست اقدام به فرار کرد و با چندین خودروی عبوری برخورد کرد و درنهایت توسط پلیس دستگیر شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که متهم جوان قصد آزار و اذیت به دومین طعمه خود را داشته که توسط پلیس شناسایی می‌شود.

مرد شیطان صفت دراعترافاتش گفت: پس از مصرف شیشه، در محدوده میدان آزادی به مقصد شادآباد زن جوان را سوار کردم. نرسیده به شادآباد بود که با چاقو او را تهدید کردم. در حالی که قصد داشتم  به داخل جاده‌ای فرعی تغییر مسیر بدهم ناگهان متوجه خودروی گشت پلیس شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 پایتخت متهم روانه بازداشتگاه شد.

نظر شما