شناسهٔ خبر: 25047508 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

گوشمالی رئیس شرکت بدست کتک‌زن‌های اجاره‌ای

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه ایران، صبح دیروز متهمان پرونده در شعبه هشتم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستادند. شاکی در بیان ماجرا گفت: «من رئیس یک شرکت خصوصی در خیابان پاسداران تهران هستم. یک روز در شرکت نشسته بودم و میهمان داشتم که ناگهان سه مرد با سلاح سرد به دفتر من حمله کرده و با تهدید یک فقره چک 600میلیون تومانی، گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و ساعت من و آن خانم میهمانم را به سرقت بردند. پس از این ماجرا شکایت کردم اما با شروع تحقیقات و ردیابی گوشی‌های مسروقه مشخص شد همان خانم همدست دزدان بوده و آنها از سوی وی اجیر شده‌اند تا از من سرقت کنند. بدین ترتیب بلافاصله دختر جوان و دوستش ملیسا دستگیر شدند.

آنها در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به همدستی در این سرقت گفتند: ما کارمند همین شرکت بودیم اما وقتی او دستمزد ما را نداد تصمیم گرفتیم با طرح نقشه‌ای گوشمالی‌اش دهیم.در ادامه دادگاه، شاکی پرونده گفت: من با توجه به درخواست مادران متهمان و اظهار پشیمانی آنها از شکایت خودم صرف نظر می‌کنم.

سپس متهم ردیف اول در اظهاراتش گفت: من اصلاً این دو خانم جوان را نمی‌شناسم. من به درخواست دوستم و برای انتقامگیری از مرد جوان این کار را انجام دادم و قصد سرقت نداشتم، هم‌اکنون هم همه اموال سرقت شده را به مالکش برگردانده‌ام. سپس دیگر متهم پای میز محاکمه ایستاد و با اظهار ندامت و پشیمانی از قضات درخواست عفو و بخشش کرد. دیگر متهمان نیز به ترتیب به اتهام خود اعتراف کردند.پس‌ از پایان اظهارات متهمان، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

نظر شما