شناسهٔ خبر: 25047211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد:

هلاکت عاملان حمله به ستاد انتظامی در سیستان و بلوچستان

زاهدان - معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عاملان حمله به ستاد انتظامی شهرستان «دلگان» در اقدامی اطلاعاتی توسط ماموران انتظامی به هلاکت رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان علی اصغر میرشکاری اظهار داشت: عاملان حمله به ستاد انتظامی شهرستان «دلگان» در جنوب استان در اقدامی اطلاعاتی توسط ماموران انتظامی به هلاکت رسیدند.

وی افزود: این افراد به نام «مسلم بامری» (معروف به ریاضی) و برادرش «حمزه بامری» به همراه «یعقوب بامری» که به صورت مسلحانه در شهرستان دلگان تردد می کردند در روز ۲۳ فروردین ماه جاری سوار برخودرو هنگام حرکت در یکی ار مسیرهای دلگان بدون توجه به ایست پلیس اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و فرار کردند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: نیروهای پلیس نیز به تعقیب آنها پرداختند اما افراد یادشده مجددا به سمت ماموران تیراندازی کردند که نیروهای انتظامی نیز مجبور به انجام عمل متقابل شده و در نتیجه سرنشینان خودروی فراری در تیراندازی طرفین کشته شدند.

وی گفت: از این افراد ۲ قبضه سلاح کلاش، ۲۶۵ تیر فشنگ کلاش، ۱۰ خشاب حاوی فشنگ و تعدادی فشنگ سلاح گرینف کشف شد.

میرشکاری با اشاره به اینکه در داخل خودرو دختر بچه ۳ ساله ای هم وجود داشته که فوت کرده بود، خاطر نشان کرد: نکته جالب این است که هیچ تیری به این دختربچه اصابت نکرده و هنوز علت فوت وی مشخص نیست و ما منتظر نظر پزشکی قانونی در این رابطه هستیم.

نظر شما