شناسهٔ خبر: 25046619 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

محاکمه راننده تاکسی اینترنتی به اتهام آزار مسافر زن

راننده تاکسی اینترنتی که مسافر زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم، تحقیقات قضایی ـ پلیسی در این پرونده از 23 شهریور سال گذشته و پس از شکایت زنی جوان در پلیس آگاهی آغاز شد. شاکی در شکایت خود گفت: چندی قبل برای عمل جراحی به تهران آمدم و در این مدت در خانه یکی از بستگانم زندگی می‌کردم تا این‌که پس از بهبود حالم تصمیم گرفتم به شیراز بازگردم. ساعت 17، از اسنپ درخواست خودرو کردم و خودروی پراید سفید رنگی مقابل خانه آمد. پسر جوانی که راننده پراید بود ادعا کرد کمک فنر عقب خودرویش خراب است و از من خواست در صندلی جلو بنشینم. خودرو به سمت فرودگاه حرکت کرد که در مسیر به ترافیک برخوردیم. راننده با ادعای این‌که مسیری میانبر می‌شناسد تغییر مسیر داد و وارد جاده خاکی شد. او سپس مرا مورد آزار و اذیت قرار داد اما در یک لحظه توانستم از دستش فرار کنم.

به این ترتیب تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این اقدام سیاه وارد عمل شده و خیلی زود پسر 25 ساله به نام محمد را شناسایی و دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد اما در ادامه منکر آزار و اذیت زن جوان شد.

با توجه به تائید آزار و اذیت از سوی پزشکی قانونی، پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و قرار است محمد به اتهام تجاوز به عنف، آدمربایی و تهدید با چاقو در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شود.

نظر شما