شناسهٔ خبر: 25046347 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

رحمانی: برای صعود هر کاری می‌کنیم

ذوب آهن امشب (سه‌شنبه) به دیدار لکوموتیو تاشکند در ازبکستان می‌رود و این آخرین دیدار سبزپوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2018 است. آنها به یک برد یا مساوی در خانه حریف احتیاج دارند تا به مرحله بعدی برسند. از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با بختیار رحمانی در مورد این بازی صحبت کردیم.

صاحب‌خبر -

او گفت: متاسفانه برخلاف جریان بازی قبلی مقابل الدوحیل در اصفهان گل خوردیم و آن دیدار را واگذار کردیم. البته هنوز تیم دوم جدول هستیم اما برای صعود به دور بعدی باید یا لکوموتیو را ببریم یا حداقل به تساوی مقابل این تیم برسیم. مطمئنا انگیزه هر دو تیم برای صعود از این گروه بسیار بالاست بخصوص ما که میخواهیم مردم ایران و اصفهانیها را خوشحال کنیم و قطعا برای صعود از گروهمان هرکاری انجام میدهیم.

رحمانی اضافه کرد: در اردوی ذوب آهن، حال بازیکنان خوب است و امیدواریم به بهترین امتیاز ممکن برسیم. حتی یک امتیاز هم میتواند برای ما خوب باشد اما میخواهیم با کسب یک برد دیگر به مرحله بعدی برسیم. اتفاقا شناخت خوبی از حریفمان داریم و در بازی رفت هم آنها را شکست دادهایم. امیدوارم بتوانیم مثل دیدار رفت، یک سرو گردن بالاتر از حریف باشیم و کار صعودمان را یکسره کنیم.

نظر شما