شناسهٔ خبر: 25046019 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

اخبار امنیتی یمن؛

عملیات موفق یمنی ها ضد مزدوران آل سعود در الجوف و تعز

منابع یمنی از عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن ضد مزدوران وابسته به آل سعود در الجوف و تعز و کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دهها نفر از مزدوران وابسته به آل سعود در عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه های المتون، الغیل و المصلوب در استان الجوف کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی یمن عملیات نظامی ضد مواضع مزدوران در السلان، نوبه صابر و کبری الباحث در المصلوب در استان الجوف انجام دادند. این همزمان با عملیات ضد مواضع مزدوران در وادی شواق در الغیل و قعیطه در المتون بود.

به گفته این منبع نظامی؛ در جریان عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند و بقیه پا به فرار گذاشتند. در این عملیات غنایم جنگ به دست یمنی ها افتاد.

از سوی دیگر در عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران آل سعود در جبهه ساحل غربی تعز شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمن اعلام کرد: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران را در خالد و جنوب پل الهاملی در موزع تعز هدف قرار دادند.

همزمان تظاهراتی در استان حجه علیه جنایات آل سعود ضد یمنی ها برگزار شد.

این در حالی است که جنگنده های سعودی مناطقی از استان صعده را بمباران کردند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما