شناسهٔ خبر: 25046010 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

حال تیروکمان بد است ، حال سرمربی‌اش بدتر!

یک بار دیگر از این اتفاقاتی که فقط و فقط در ایران می‌افتد. رفتارهایی که بعید است در یکی از فدراسیون‌های جهانی نمونه‌اش پیدا شود. ماجرا از این قرار است که پس از همه حاشیه‌های تیروکمان به دلیل سوء‌مدیریت حالا سرمربی کره‌ای این فدراسیون حاشیه‌های زیادی به وجود آورده است. او در حالت غیرعادی سر تمرین حاضر می‌شود، به شاگردانش فحش می‌دهد و در خبری آمده که کمان ملی‌پوشان را هم شکسته است!

صاحب‌خبر -

البته از این اتفاقات قبلا هم افتاده بود، اما شجاعی و دوستانش این ادعاها را رد کردند. این بار کیارستمی، دبیر فدراسیون در این باره اظهار نظر کرده و میگوید: یکی از ملیپوشان به نام وحید بهدانی این ادعا را مطرح کرده است. ما برای او کمیته انضباطی برگزار میکنیم. اگر توانست حرفهایش را ثابت کند که با مربی کرهای برخوردهای لازم انجام میشود و اگر این اتفاق نیفتاد با او برخورد میکنیم. حرف ما این است که مربیان خارجی تحت کنترل ما هستند و اردوها هم زیر نظر فدراسیون برگزار میشود. منظورم این است اگر چنین اتفاقی میافتاد حتما ما باخبر میشدیم.

این در حالی است چند روز پیش راحله خیرا...زاده، کماندار و مربی سابق تیم ملی در مصاحبهای حرفهای ملیپوشان و حاشیه سرمربی کرهای را تائید کرده بود. خیرا... زاده گفته بود: من قبلا درباره مسائل فنی و بعضی مسائل اخلاقی مربی کره تیم ملی صحبت کردهام و حرفهای ملیپوشان را تائید میکنم.

حتی ملیپوش دیگری که به خاطر ترس از خط خوردن، خواسته اسمش فاش نشود تائید کرده، پارک کرهای الفاظ رکیکی در تمرین علیه کمانداران به کار میبرد. با اینکه کمانداران ملیپوش دیگری حاضر شده بودند علیه سرمربی کرهای مصاحبه کنند، اما حالا همه پشیمان شدهاند. ظاهرا این بار پای تهدید به وسط آمده است و به همین خاطر ملیپوشان هم قید مصاحبه را زدهاند. حتی کار به اینجا کشیده که شاید سفارت کره هم از آنها شکایت کند! خیرا...زاده ادامه داده است: هر فردی مسائلی در حیطه شخصیاش دارد که به ما مربوط نمیشود. به اصطلاح چاردیواری، اختیاری. اما اگر بازتاب این مسائل در تیم ملی کشوری نمایان شود، قابل بحث است. مسائل فنی، تکنیکی و روانی سه رکن اصلی است که برای موفقیت هر ورزشکارحرفهای مهمتر هستند. فقدان هر سه رکن در تیم ملی تیر و کمان دیده میشود. من راحله خیرا...زاده، دارنده مدال بازیهای آسیایی و کاپ اخلاق کمیته ملی المپیک و مربی با کارت درجه یک که کمانداران زیادی را تربیت و به تیم ملی تحویل دادهام مصرانه سر حرف خودم درباره ضعف فنی و اخلاقی سرمربی تیم ملی هستم و با دلیل و مدرک از خودم و بقیه دلسوزان دفاع میکنم.

نظر شما