شناسهٔ خبر: 25045874 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

سخنگوی کرملین: تحریم‌های آمریکا علیه مسکو غیرقانونی است

پسکوف گفت آمریکا با تحریم‌ روسیه در واقع به دنبال فرار از رقابت و بیرون کردن شرکت‌های روسی از بازار‌های بین‌المللی به صورت غیرقانونی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، کرملین روز دوشنبه اعلام کرد به رغم «همه آسیب هایی» که به روابط میان آمریکا و روسیه وراد شده است، روسیه همچنان برای برقراری «گفتگو» با واشنگتن امیدوار است.

دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، به خبرنگاران گفت: «به رغم همه آسیب هایی که اشتباهات آمریکا به روابط دو جانبه مسکو و واشنگتن وارد کرده است، ما همچنان امیدواریم با گذشت زمان و هنگامی که آمریکایی ها مشکلات داخلی خود را حل کنند، گفتگویی آغاز شود.»

سخنگوی کرملین گفت: حمله به سوریه تهاجم به این کشور و نقض قوانین بین المللی است. هم اکنون هیچ گفتگویی با واشنگتن برای دیدار ولادیمیر پوتین با دونالد ترامپ نداریم. تحریم های آمریکا علیه روسیه، برای وادار کردن مسکو به حرکت کردن در مسیر مشخصی است. آمریکا با این تحریم ها در واقع به دنبال فرار از رقابت و بیرون کردن شرکت های روسی از بازار های بین المللی به صورت غیرقانونی است. 

دمیتری پسکوف تأکید کرد: مسکو تحریم های آمریکا را نوعی «رقابت غیرمنصفانه» و «چنگ انداختن بر دارائی های بین المللی» تلقی می کند و هر گونه پاسخ در این زمینه، در راستای منافع روسیه خواهد بود.

وی افزود: «تحریم روسیه به یک ایده ثابت تبدیل شده است. ما همچنان این تحریم ها را غیرقانونی می دانیم ... و معتقدیم که هر اقتصاددانی می تواند شاهد تلاش های آشکار برای بیرون راندن شرکت های روسی از بازار های جهانی باشد.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما