شناسهٔ خبر: 25044499 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

سایت برزیلی مطرح کرد

ایران با دژاگه به دنبال صعود به مرحله حذفی جام جهانی

صاحب‌خبر - یک سایت برزیلی نوشت که تیم ملی فوتبال ایران با حضور کاپیتان با تجربه‌اش به دنبال صعود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.
به‌ گزارش ‌ایسنا، سایت فولاپه برزیل نوشت: تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران پس از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل توانست برای دومین بار پیاپی به جام جهانی ۲۰۱۸ راه پیدا کند. این تیم نسبت به چهار سال گذشته بهتر شده است و با هدایت کارلوس کی‌روش توانست مرحله مقدماتی جام جهانی را در گروهی که تیم‌های کره جنوبی، سوریه، چین، قطر و ازبکستان حضور داشتند، بدون شکست به عنوان تیم اول به پایان برساند. تیم‌ ‌ملی ایران شش پیروزی و چهار تساوی کسب کرد و تنها دو بار دروازه‌اش باز شد.
ایران با سرمربی پرتغالی خود می‌خواهد برای نخستین بار در تاریخ کشورش به دور دوم جام جهانی صعود کند. این تیم از رهبر با تجربه‌ای برخوردار است. اشکان دژاگه، در راس تیم‌ ‌ملی قرار دارد. بازیکن ۳۱ ساله در ناتینگهام فارست انگلیس بازی می‌کند و پیش از این تجربه حضور در جام جهانی را داشته است. کاپیتان دژاگه در دیدار ایران برابر آرژانتین در سال ۲۰۱۴ حضور داشت. علاوه بر این تیم‌ ‌ملی ایران از بازیکنان جوان و برجسته‌ای به نام سردار آزمون و علیرضا جهانبخش بهره می‌برد. آزمون در روبین کازان روسیه بازی می‌کند و جهانبخش بازیکن آلکمار است.

برچسب‌ها:

نظر شما