شناسهٔ خبر: 25042847 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

معرفی خودروی تیگو 5 با امکانات جدید در ایران (+عکس و قیمت)

در این مراسم که در نمایشگاه اختصاصی برند چری در منطقه نازی آباد تهران برگزار شد ضمن معرفی امکانات جدید اضافه شده بر روی این خودرو قیمت رسمی آن نیز اعلام شد.

صاحب‌خبر -

طی مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو و با حضور خبرنگاران خودروی تیگو 5 با امکانات جدید (ویژه 97) معرفی شد.

به گزارش خبرنگار عصر ایران در این مراسم که در نمایشگاه اختصاصی برند چری در منطقه نازی آباد تهران برگزار شد ضمن معرفی امکانات جدید اضافه شده بر روی این خودرو قیمت رسمی آن نیز اعلام شد.

بابک صدرایی مدیر بازاریابی برند چری در مورد امکانات این خودرو گفت: تیگو 5 ویژه 97 مجهز به امکاناتی نظیر سنسور پارک جلو، تودوزی دو رنگ چرم مصنوعی، سنسور نور و باران، نمایشگر ۱۰ اینچی عمودی، رهیاب ماهواره ای فعال در ایران، سانروف، چهار کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، فرمان کمکی برقی، کامپیوتر سفر، سیستم تهویه دیجیتال و لمسی، دوربین عقب داینامیک، کروزکنترل و  آینه تاشو برقی است

وی ادامه داد: اضافه شدن رادارهای جلو و همچنین چراغ خوشامدگویی به همراه تودوزی جدید 2 رنگ  و  مانیتور 10 اینچی  که علاوه بر فعال بودن کلیه امکانات رهیاب در ایران دریچه های تنظیم کننده کولر خودرو را نیز به صورت دیجیتالی در خود جای داده است از جمله امکانات اضافه شده به این مدل ویژه است.

مدیر فروش برند چری نیز در این مراسم در مورد قیمت این خودرو گفت: تیگو 5 ویژه 97 در نسخه لاکچری با قیمت 109 میلیون و 500 هزار تومان و در نسخه اکسلنت 115 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

در ابتدای این مراسم "شو" معاون فروش شرکت مدیران خودرو نیز ضمن استقبال بالا از خودروی تیگو 5 در ایران خاطر نشان کرد: فروش 30 هزار خودروی تیگو 5 در بازار ایران نشان دهنده استقبال بالا از این خودرو است .

برچسب‌ها:

نظر شما