شناسهٔ خبر: 25042696 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حسینی: به خاطر اهدای لباس به هواداران ۶۰ میلیون جریمه شدم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از اتفاقات رخ داده در دوره مدیریت پیشین این باشگاه انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدجلال حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر و راهیابی این تیم به عنوان صدرنشین گروه C. به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی برای‌مان خیلی مهم بود، به نظرم السد به مراتب از قبل قوی‌تر شده است. خداراشکر که در ورزشگاه در حضور هواداران‌مان مقابل آن‌ها پیروز و در گروه خودمان اول شدیم که این موضوع می‌تواند در مرحله بعد بازی با تیمی آسان‌تر برایمان فراهم کند.

وی در واکنش به اینکه شما در این بازی کارت زرد دریافت کردید و در بازی بعد غایب خواهید بود و با توجه به اینکه در مواقعی که شما در تیم حضور نداشتید، تیم نتیجه نگرفته است، گفت: خواهش می‌کنم اینطور نگویید، بازیکنان ما همگی خوب هستند. می‌دانستیم قرار است در چند جام بازی کنیم، اما متاسفانه آنطور که باید تیم تقویت می‌شد، نشد و به تیم کمک نشده است. این حرف همیشگی من است چرا که ما باید با تیم‌هایی در آسیا رقابت کنیم که بسیار هزینه می‌کنند و هر سال بهتر از سال گذشته‌شان می‌شوند. الدحیل، الوصل، السد تیم‌های قدرتمندی هستند که باید با آن‌ها رقابت کنیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره جریمه شدن بازیکنان این تیم در گذشته و اینکه گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس نسبت به آن معترض هستند، عنوان کرد: خداراشکر گرشاسبی خیلی تلاش می‌کند، اما متاسفانه این مشکلات حقیقتی است که از گذشته وجود داشته است. در زمان مدیریت طاهری جریمه‌هایی اعمال شده است. گاهی اوقات برای هر لباس پرسپولیس که به دیگران (همانند هواداران) دادیم ۱۲ میلیون جریمه شده‌ایم. برای من ۱۰ لباس بوده که حدود ۶۰ میلیون تومان شده است. این نه تنها برای من بلکه برای خیلی از بازیکنان دیگر وجود داشته است. همینطور ۱۰ جریمه خودش می‌شود ۶۰ میلیون، نمی‌دانم وضعیت چگونه خواهد شد، اما ناراحتی که بچه‌ها داشتند به حق بوده است. درست است الان گرشاسبی هم تنهاست، اما بچه‌ها هنوز ناراحت هستند. در لیگ به قهرمانی زودهنگام رسیدیم و در آسیا هم به مرحله بعد صعود کردیم، اما هنوز بابت موضوعاتی که پیش آمده ناراحت هستند.

حسینی افزود: نمی‌توانم در مورد بازیکنان صحبت کنم، اما آن‌ها مطالباتی دارند که می‌خواهند پرداخت شود. گرشاسبی هم دارد تلاش می‌کند و با آن‌ها مذاکره می‌کند، اما همانطور که گفتم بازیکنان ناراحت هستند، وقتی برای چند لباس و یا حضور در برنامه تلویزیونی جریمه می‌شوند این باعث ناراحتی آن‌ها می‌شود، آن هم در حالی که نماینده اسپانسر اعلام کرده بود که بازیکنان می‌توانند در تلویزیون حضور پیدا کنند.

وی درباره دیدار پرسپولیس در مرحله بعد مقابل یکی از تیم‌های الاهلی یا الجزیره عنوان کرد: به هر کدام یک از این تیم‌ها بخوریم، برای ما بازی سختی خواهد بود، هر دو تیم تیم‌های سرسختی هستند و نسبت به سال گذشته‌شان سرمایه‌گذاری بیشتری کرده‌اند.

نظر شما