شناسهٔ خبر: 25041524 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ترکیبی که چیدم بهترین بازیکنان پرسپولیس بودند؛

برانکو: شایسته برد بودیم/ قدم بزرگی برای حضور در ادامه مسابقات برداشتیم

سرمربی پرسپولیس گفت: ما می‌توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم اما السد هم توانایی به تساوی کشیدن را داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برانکو ایوانکویچ پس از پیروزی برابر السد در نشست خبری اظهار کرد: طبیعی است که سرمربی السد بخاطر باخت ناراحت باشد. ما قاطعانه شایسته برد بودیم و به هواداران تبریک می‌گویم. بازیکنانم با قلبشان بازی کردند. گفتن ناعادلانه بودن صعود توسط مربی السد درست نیست. ما در زمین نبودیم که بخواهیم صحبت کنیم.

او ادامه داد: هر دو تیم به مرحله بعد صعود کردند اما بازی زیبایی را شاهد بودیم. ما می‌توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم اما السد هم توانایی به تساوی کشیدن را داشت.

برانکو گفت: ما در گروه خود اول هستیم و قدم بزرگی برای حضور در ادامه مسابقات برداشتیم. به محرم بابت انتخاب به عنوان بهترین بازیکن تبریک می‌گویم. از این به بعد مسئولیتش بیشتر خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس گفت: ترکیبی که امروز چیدم، بهترین ترکیب حال حاضر ما بود و با اعتماد کامل این بازیکنان را گذاشتم. باید در روزهای آینده ببینیم وضعیت چگونه می‌شود. اکنون این بازیکنان بهترین هستند.

او درباره خستگی بازیکنان پرسپولیس در انتهای بازی گفت: من با شما موافق نیستم که بدن بازیکنان ما خالی کرده، السد تیم خوبی است و یکی از بهترین‌های آسیا. سطح این بازی با دیدارهای ما با پارس جنوبی یا سایپا فرق داشت. شما امروز صادق را دیدید که می‌توانست در دقیقه ۹۰ استارت ۶۰-۵۰ متری بزند یا نوراللهی و علیپور به خوبی کار کردند. طبیعی است که در بازی آخر بیشتر به فکر نتیجه باشیم.

برانکو درباره این صحبت سرمربی السد که داوری ناعادلانه بود گفت: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما اگر سید جلال مستحق کارت بود، بازیکنان السد هم بودند. در زمان اعلام آفساید بازیکنانم ایستادند و گل به ثمر رسید. هر چند من نسبت به صحنه دور بود. در نیمه اول و زمانی که من به صحنه‌ای نزدیک بودم، کمک داور به در یک صحنه به خوبی و به موقع پرچم آفساید را بالا برد. این وظیفه داور است که قضاوت کند و تصمیم بگیرد.

او درباره اینکه دوست دارد پرسپولیس در مرحله بعد با چه تیمی بازی کند، گفت: کیفیت دو تیم یکی است اما الاهلی چهار بازیکن خارجی از دست داده و لئوناردو مانده است. البته الجزیره را ترجیح می‌دهم و تنها دلیلم یک چیز است. می‌توانیم در دیدار برگشت با الجزیره میزبان باشیم. پس گزینه بهتری است اما مقابل الاهلی هر دو بازی خارج از خانه است.

نظر شما