شناسهٔ خبر: 25041487 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فکر نمی‌کردیم اینقدر تماشاگر به ورزشگاه بیاید

حسینی: تمام بازیکنان پرسپولیس به خاطر جریمه‌ها ناراحت هستند/ تمام تیم‌ها تقویت می‌شوند اما ما روز به روز ضعیف‌تر می‌شویم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام بازیکنان به خاطر جریمة‌هایی که فصل قبل در حق آنها اعمال شد ناراحت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدجلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر اظهار داشت: بازی سختی بود السد رقیب اصلی ما در این گروه بود و خدا را شکر بردیم و به عنوان تیم اول صعود کردیم.

وی افزود: از تمام هواداران تشکر می‌کنم که امروز به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند. البته فکر می‌کنم اگر امروز بارندگی نبود تمام ورزشگاه پر می‌شد هرچند خودمان هم فکر نمی‌کردیم اینقدر تماشاگر به ورزشگاه بیاید.

کاپیتان تیم فوتبال  پرسپولیس  در پاسخ به این سؤال که با دریافت کار زرد اولین دیدار مرحله حذفی را از دست داده است و هر زمانی که او در ترکیب نبود  پرسپولیس  گل خورده است، گفت: خواهش می‌کنم اینطور نگویید تمام بازیکنان خوب هستند سال بعد باید در چهار جام بجنگیم اما متأسفانه تیم آن طور که باید تقویت نشده است. کمک نکردند و باز هم کمکی نمی‌کنند.

حسینی ادامه داد: امیدوارم درک کنند با چه تیم‌هایی باید بازی کنیم تمام تیم‌ها تقویت می‌شوند اما ما روز به روز ضعیف‌تر می‌شویم.

وی درباره تمدید قراردادهای بازیکنان با توجه به بخشش جریمه‌ها گفت: گرشاسبی تلاش زیادی می‌کند اما متأسفانه از سال‌های قبل و زمان مدیریت طاهری مشکلات زیادی به وجود آمد که همه ناراحت هستند من هم ناراحت هستم فکر می‌کنم هم ۶۰ میلیون تومان به خاطر ۱۰ پیراهن جریمه شدم ناراحتی بچه‌ها به حق است گرشاسبی خیلی تلاش می‌کند اما بچه‌ها ناراحت هستم حتی با وجود صعود به مرحله بعد هم این ناراحتی وجود دارد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در مرحله بعد تیم‌ها قوی‌تر خواهند شد هم الجزیره و هم الاهلی هر دو قدرتمند هستند. تمام تیم‌ها برای سال بعد حتماً تقویت می‌شوند و سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کنند و کار ما را سخت‌تر خواهند کرد.

حسینی درباره تمدید قرارداد بازیکنان گفت: نمی‌توانم درباره همه بازیکنان صحبت کنم این مسائل باید به صورت رودررو با مدیریت باشگاه مطرح شود. همه ناراحت هستند چون به خاطر چند پیراهن یا حضور در برنامه تلویزیونی در حالیکه این موضوعات عنوان نشده بود جریمه شدند.

انتهای پیام/

نظر شما