شناسهٔ خبر: 25041470 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هنگام | لینک خبر

برانکو: سرمربی السد حق دارد ناراحت باشد/ بدن بازیکنانم هرگز خالی نکرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی و صعود تیمش به عنوان تیم نخست گفت: تیم ما نمایش خوبی داشت و برابر السد به آنچه حقش بود دست پیدا کرد.

صاحب‌خبر -
سایت خبری تحلیلی هنگام    Hengamnews.com:

برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در نشست خبری  در مورد اینکه پرسپولیس مستحق برد بود زیرا سرمربی حریف این را گفته، گفت: طبیعی است که تیم بازنده ناراحت می شود و ما استحقاق این برد را داشتیم زیرا بازیکنان قلب شان را در زمین گذاشتند و مستحق برد بودیم.

وی ادامه داد: شاید سرمربی حریف یا من در بازی نبودیم که چنین حرفی را زدند. فشار زیادی روی ما از نظر نتیجه نبود زیرا ما و السد صعودمان را قطعی کرده بودیم. بازی زیبایی بود و یک بر صفر بازی تمام شد. البته می‌توانستیم زودتر نتیجه بازی را تمام کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: قطعا با استحقاق کامل پیروز شدیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم و قدم بزرگی برداشتیم و در گروه مان اول هستیم. این بازی را به ما خوشی بینی می‌دهد که با هر تیمی می توانیم بازی کنیم.

وی با اشاره به انتخاب محرمی به عنوان بازیکن برتر مسابقه گفت: به محرمی بابت کسب این عنوان تبریک می‌گویم و چنین عنوانی کار او را سخت تر می‌کند تا بهتر بازی کند.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بهتر نیست به ترکیب برنده پرسپولیس در این بازی دست نزنید، اظهار داشت: ترکیبی که امروز چیدم بهترین ترکیب بود و با اعتماد کامل این ترکیب را انتخاب کردم. طبیعی است که این بازیکنان اولویت دارند.
وی در مورد اینکه بدن بازیکنان پرسپولیس انگار خالی کرده و خسته اند، گفت: با شما موافق نیستم که بدن ها خالی کرده است. السد تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. این بازی لیگ قهرمانان بود و سطح بالایی دارد و بالاترین مسابقات باشگاهی در آسیاست. سطح بازی با مسابقه با سایپا و پارس جنوبی فرق دارد. بازیکنانم آماده اند و این مساله را نشان داده اند. صادق محرمی تا دقیقه 90 استارت می‌زد. در بازی های آخر حفظ نتیجه می‌شود و عصبانیت هم ممکن است به وجود بیاید. منشا، نورالهی و علیپور هم خوب واکنش نشان دادند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه فریرا از باخت ناراحت بوده و گل صحیح آنها آفساید اعلام شده و داور خوب نبوده و سید جلال حسینی هم باید اخراج می شده، اظهار داشت: اگر سیدجلال باید اخراج می شد بازیکنان السد هم خطاهایی انجام دادند که می توانستند اخراج شوند.نمی توانم در مورد آن صحبت کنم زیرا دور بودم. نمی توانم چیزی بگویم چون فاصله زیادی وجود داشت. این تصمیم داور است که قضاوت کند. همانطوری که در نیمه اول یک آفساید بود و خطری روی دروازه ما ایجاد شد اما داور این آفساید را نگرفت.
وی در مورد اینکه پرسپولیس ترجیح می‌دهد در مرحله بعدی مسابقات با نماینده چه کشوری بازی کند، گفت: کیفیت دو تیم الاهلی و الجزیره تقریبا یکی است، الاهلی 4 بازیکن خارجی اش را از دست داده و از این تیم جدا شده‌آند. با الجزیره دوست دارم روبه رو شویم آن هم به این دلیل که یک بازی در ایران انجام می شود اما با الاهلی باید در هر دو بازی به بیرون از ایران بروم.

نظر شما