شناسهٔ خبر: 25039398 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا - گروه D

الهلال عربستان صفر - استقلال یک/ 3 امتیاز حلال سوغات استقلال از کویت

آبی‌پوشان تهران و ریاض در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران در هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه D از ساعت 20:15 امشب در کویت میهمان الهلال عربستان است و در شرایطی به مصاف این تیم رفته است که برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول گروه و صعود به عنوان تیم اول گروه نیاز به کسب حداقل یک امتیاز از حریف خود دارد.

 

ورزشگاه کویت

داور: روشن ایرماتوف/ رسول اف و سعید اف

 

گل‌: وریا غفوری (36) برای استقلال

 

ترکیب الهلال:

علی الحبسی، محمد البریک، عبدالله زوری، عبدالملک خیبری،  یاسر الشهرانی، مهند فلاته، اشرف بن شرقی، محمد کنو، مختار فلاته، فهد الرشیدی، محمد جحفلی

 

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، خسرو حیدری، سرور جپارف، فرشید باقری (8-میلاد زکی پور) ، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و مامه بابا تیام

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 6: فرشید باقری در یک پرش برای دفع توپ دچار مصدومیت شد و قادر به ادامه بازی نیست.

دقیقه 12: حرکت از سمت راست روی دروازه استقلال ایجاد شد که ضربه بازیکنان این تیم با تکل سهرابیان به کرنر رفت.

دقیقخ 17: غلفت مدافعان استقلال فرصت خوبی در اختیار الشرقی قرار داد و ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه آبی‌پوشان به بیرون رفت.

دقیقه 19: فرصت خوب برای بازیکنان الهلال و ضربه خطرناک به سمت دروازه استقلال با واکنش خوب رحمتی راهی کرنر شد.

دقیقه 27: فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه الهلال یک بازیکن را از پیش رو برداشت ولی پس از یک برخورد سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 36 (گل): ارسال خوب جپاروف از سمت چپ روی دروازه الهلال با اشتباه مدافع این تیم زیر پای وریا غفوری افتاد و این بازیکن به زیبایی دروازه الهلال را باز کرد.

دقیقه 53: تعلل مدافعان استقلال فرصت خوبی در اختیار بازیکنان الهلال قرار داد و ضربه فلاته دور از دستان رحمتی به دیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 56: پاس نورافکن به وریا غفوری درون محوطه جریمه با شوت محکم این بازیکن به سمت دروازه همراه بود ولی الحبسی توپ را دفع کرد.

نظر شما