شناسهٔ خبر: 25038062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گرگان| جذب حداکثری مخاطب مهم‌ترین رسالت صداوسیمای گلستان است

R41471/P1377/S6,70/CT11

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان مهم‌ترین رسالت این رسانه محلی را برنامه‌سازی برای جذب حداکثری مخاطب دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، بهرام عبدالحسینی ظهر امروز در دیدار با برخی از ائمه جمعه استان و رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت این رسانه محلی، برنامه سازی جهت جذب حداکثری مخاطب است.

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جدید تلاش می شود تا برنامه‌سازی‌ها در جهت رفع نیاز و جذب مخاطب تولید شود و خواستار همکاری گسترده و همه جانبه در راستای رشد سطح فرهنگ و تعالی استان گلستان شد.

وی تصریح کرد: امروز همه استان‌ها شبکه مستقل دارند و تا حدود زیادی در جذب مخاطب موفقیت کسب کردند اما به تعبیر مقام معظم رهبری امروز در دنیا جنگ تمام عیار رسانه‌ای وجود دارد و با تولد شبکه‌های اجتماعی اتفاقات جدیدی رقم خورده است.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی کارکنان رسانه ملی در دفاع از ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی و ایرانی کشورمان افزود: در این مسیر دشوار و جبهه حساس تقابل با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان دقت نظر و نقد منصفانه عموم مخاطبان به ویژه ائمه جمعه نقش مهمی در غنای محتوایی برنامه‌های مختلف دارد.

عبدالحسینی تصریح کرد: ما با وجود امکانات محدود توانستیم از ابتدای دهه فجر هر شب در یکی از شهرستان‌های استان برنامه اجرا کنیم و بازخوردهای خوبی هم از رضایت مردم داشتیم.

وی گفت: صداوسیما در توزیع منابع مالی و اعتباری مظلوم واقع شده چرا که در بودجه سال 97 بیشتر دستگاه‌ها با افزایش بودجه همراه بودند اما صدا و سیما تنها با مجموع اعتبارات جاری یک درصد افزایش داشته و در چنین شرایطی برای تولیدات فاخر و اثرگذار نیازمند اعتبارات بیشتر و حمایت مسئولان هستیم.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان هم در این جلسه با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان صداوسیما در تولید برنامه‌های متنوع در تعطیلات نورز گفت: در این ایام نیروهای صداوسیمای با تلاش زیاد اوقات مردم را به خوبی پر کردند و به موقع اطلاع‌رسانی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عامری، به نقش و جایگاه رسانه در مدیریت افکار عمومی اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها نقش بسزایی در روشنگری افکار جامعه دارند با تاکید بر ظرفیت های نماز جمعه در افکار عمومی و جاذبه های آن برای مردم، خواستار معرفی نماز جمعه با برنامه ریزی فرهنگی و هنری در برنامه های صدا و سیمای مرکزگلستان شد.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: با توجه به اینکه امروز صدا و سیما بیشترین پا منبری را دارد یعنی خداوند در حق شما لطف کرده و رسالت را بر عهده شما گذاشته پس  شما هم باید رسالت خود را به خوبی انجام دهید.

حجت‌الاسلام و المسلمین ترابی گفت: صدا و سیمای مرکز  باید در کنار رسانه ملی هویت استانی را هم مد نظر قرار دهد.

امام جمعه شهرستان مینودشت هم در این جلسه افزود: صدا و سیما باید در جذب حداکثری عامه مردم برنامه‌ریزی داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسینی از پخش برنامه‌های مناسب و اخلاق محور صداوسیما قدردانی کرد و توجه بیش از پیش رسانه استانی را عامل توسعه مناطق مختلف استان دانست.

امام جمعه شهرستان کردکوی هم در این جلسه گفت: هماهنگی با نگرش‌های کلان دینی مظلومیت‌زدایی از چهره مظلومان و استکبارستیزی از وظایف این رسانه ملی است.

حجت‌الاسلام شاعری هم توجه رسانه استانی به شهرهای کوچک و مناطق روستایی را از نقاط قوت این مجموعه دانست و از انعکاس اخبار رویدادها و مراسمات این منطقه در شبکه استانی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما