شناسهٔ خبر: 25037348 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تدوم بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای ۱۰ استان کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر در اکثر محورهای استان خراسان شمالی برف در حال باریدن است و علاوه بر آن در محورهای جوین-بردسکن، قوچان-درگز و سرولایت-قوچان در استان خراسان رضوی نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی با اشاره به محورهای بارانی کشور نیز گفت: اکثر محورهای استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، لرستان، مرکزی، یزد و غرب استان تهران بارانی است و در شرق استان تهران نیز محورهای جاجرود، شریف آباد و چرمشهر و در استان کرمان نیز محور شهر بابک بارانی گزارش شده است.

به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محورهای قوچان-درگز،  گردنه تیوان و تربت حیدریه-مشهد در استان خراسان رضوی نیز دارای مه گرفتگی و همراه با کاهش دید گزارش شده است و محور زرند-دیهوک و شهر بابک در استان کرمان نیز دارای وزش باد و گرد و خاک است.

رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: باند شمالی آزادراه تهران کرج از شهرک خاتم تا پل فردیس و باند شمالی آزادراه کرج قزوین از پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری دارای ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است و در دیگر محورها مشکل جوی و ترافیکی خاصی وجود ندارد.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

نظر شما