شناسهٔ خبر: 25037038 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نعمتی: جایزه بهترین کماندار معلول دنیا طعم دیگری دارد

تهران- ایرنا- «زهرا نعمتی» بانوی کماندار پارالمپیکی و المپیکی ایران، کسب عنوان بهترین کماندار معلول دنیا از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان را متفاوت با سایر جوایزش عنوان کرد و گفت: جایزه بهترین کماندار معلول دنیا طعم دیگری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بانو نعمتی روز دوشنبه در مراسم اهدای نشان افتخار بهترین ورزشکار پارالمپیکی سال 2017 جهان ، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این جایزه به لطف و حمایت مردم عزیز کشورمان حاصل شد. من جوایز زیادی گرفته ام، اما به طور یقین با اینگونه حمایت ها جوایز بیشتری خواهم گرفت.
دارنده مدال پارالمپیک افزود: این جایزه در مقایسه با جوایزی که تاکنون گرفته ام طعم و مزه دیگری دارد و همواره تلاش کرده ام تا گامی در راستای اهداف کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک بردارم از این منظر این جایزه متعلق به تمام زنان ایران بویژه زنان ورزشکار است .
این ورزشکار المپیکی اظهار امیدواری کرد که در سال های آینده چنین جوایزی از سوی دیگر زنان ورزشکار کشور دریافت شود، زیرا زنان ایرانی ثابت کرده اند می توانند بهترین باشند.
نعمتی گفت: برای یک ورزشکار در اوج ماندن سخت تر از کسب مدال و لازمه حفظ قهرمانان ورزشکار حمایت مسئولان و مردم است که این اتفاق برای من رخ داده است.
این ورزشکار در باره حضور خود در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: به دلیل شرایط نابسامانی که در فدراسیون تیراندازی با کمان حاکم است، تصمیمی برای حضور در بازی های آسیایی ندارم. امیدوارم بعد از رفع بلاتکلیفی این فدراسیون بتوانم فعالیت خود را برای حضور در این رویداد از سر بگیرم.
وی قرار گرفتن در جمع پنج نامزد عنوان برترین زن جهان را افتخاری بسیار بزرگ توصیف کرد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250**1368

نظر شما