شناسهٔ خبر: 25036281 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

این جایزه را متعلق به زنان ایرانی می دانم

نعمتی: در ا وج ماندن از کسب مدال سخت‌تر است/به خاطر اوضاع نابسامان تیروکمان تصمیمی برای بازی‌های آسیایی نگرفتم

بانوی کماندار طلایی ایران در پاراالمپیک ریو گفت: در اوج ماندن از کسب مدال سخت‌تر است، حفظ قهرمانی نیازمند حمایت مردم و مسئولان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، زهرا نعمتی کماندار قهرمان پاراالمپیک و جهان درخصوص اعطای نشان افتخار فدراسیون جهانی اظهار داشت: من این جایزه را لطف و عنایت مردم ایران می‌دانم جایزه‌های زیادی گرفته و می‌گیرم اما جایزه‌ای که با رای مردم باشد طعم دیگری دارد. محبت مردم عزیز ایران و دعاهایشان پشت سر من بوده است.

وی افزود: برای این جایزه و خوشحال کردن مردم تلاش کرده‌ام. من برای رسیدن به اهدافم از کسانی که به من کمک کرده‌اند از جمله کمیته ملی المپیک و پاراالمپیک تشکر می‌کنم اینکه یک ورزشکار از پارالمپیک به المپیک ورود می‌کند، یعنی حمایت وجود دارد.

نعمتی خاطرنشان کرد: این جایزه را متعلق به زنان ایرانی به ویژه زنان ورزشکار می‌دانم امیدوارم در آینده جوایز بیشتری دریافت شود. همیشه زنان ما ثابت کردند می‌توانند بهترین باشند امیدوارم با حمایت کمیته المپیک و پاراالمپیک سال‌های آینده مدال‌های بیشتری کسب کنیم.

بانوی کماندار کشورمان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چه اقداماتی باید انجام شود تا یک ورزشکار در اوج بماند خاطرنشان کرد: در اوج ماندن از کسب مدال سخت‌تر است. حفظ قهرمانی نیازمند حمایت مردم و مسئولان است. این اتفاق برای من افتاده و امیدوارم با دعای خیر مردم ادامه داشته باشد. نعمتی که در سال 2017 مدال طلای جهانی مسابقات چک و چین را در کارنامه داشته جزو پنج کاندیدای زن برتر جهان بود.

وی درخصوص حضورش در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: به خاطر اوضاع نابسامان فدراسیون تیراندازی با کمان هنوز تصمیمی نگرفتم امیدوارم بعد از مشخص شدن وضعیت رئیس فدراسیون فعالیت‌هایم را آغاز کنم.

انتهای پیام/س

نظر شما