شناسهٔ خبر: 25035347 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون فوتبال | لینک خبر

از پیراهن تیم ملی هنوز رونمایی نشده است

تاج: برای ستاد راهبری جام جهانی از وزارتخانه‌های مختلف کمک گرفتیم رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ارشاد، وزارت امروز خارجه، وزارت ورزش و جوانان و .. ستاد راهبردی جام جهانی را تشکیل می‌دهند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در نشست خبری در خصوص سرود تیم ملی فوتبال برای جام جهانی اظهار داشت: ما برای جام جهانی برنامه‌هایی انجام داده‌ایم و علاوه بر بازی‌های دوستانه و تدارکاتی به دنبال تشکیل ستاد فرهنگی بودیم.
وی در ادامه افزود: در این ستاد تمامی دستگاه های اجرایی اعم از وزات امور خارجه، وزارت ارشاد، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزارت ورزش حضور دارند و ستاد راهبردی تیم ملی فوتبال در جام جهانی را هدایت می کنند. ما در کارهای فرهنگی نیز کارهایی انجام دادیم که فرش دستباف، مچ بند، نصب برچسب بر خودروهای مردم به عنوان یار دوازدهم از جمله این فعالیت ها است. در کنار این موضوعات ساخت دو قطعه موسیقایی و یک کلیپ فاخر نیز داریم که بنیاد رودکی در کنار ما حضور دارد.
رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: البته همه هنرمندان می توانند برای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی آثاری را تولید کنند اما این کاری که در ستاد فرهنگی جام جهانی فوتبال می شود متعلق به ایران و ایرانی است و امیدوارم بتواند مورد توجه مخاطبان ایرانی و خارجی قرار گیرد.
وی با اشاره به  پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی فوتبال ضمن تاکید بر حمایت فدراسیون از تولیدات داخلی توضیح داد: پیراهن تیم ملی هنوز رونمایی نشده است. ما قراردادی با آدیداس داریم که مربوط به قبل از مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی کشور است و چون قرارداد ما پیش از مصوبه این ستاد به امضا رسیده بود مجبور بودیم با آدیداس ادامه همکاری بدهیم. ولی ما قرارداد اسپانسری را به قرارداد تجاری تبدیل کردیم که شامل هفتاد درصد تخفیف و ۳۰ درصد وجه می شود و بخش وجه آن از محل عایدات فروش بلیت در خارج از کشور تامین می شود.

نظر شما