شناسهٔ خبر: 25034555 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

صالحی امیری: کمیسیون ورزشکاران بازوی مشورتی است

مهر : رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کمیسیون ورزشکاران بازوی مشورتی برای کمیته ملی المپیک است.

صاحب‌خبر -

 رضا صالحی امیری در نشست کمیسیون ورزشکاران گفت: امروز روز پر برکتی برای ما است.آنچه صحنه را جالب تر می کند حضور بانوان در عرصه های مختلف است که در رویدادهای مختلف افتخارات زیادی کسب کرده ایم. آنچه کار را شیرین تر کرد این بود که یک خانم بدون توجه به محدودیت های جسمانی در میادین حاضر می شود و پرچمدار می شود که بسیار ارزشمند است.

وی افزود: کمیسیون ورزشکاران بازوی مشورتی برای کمیته ملی المپیک است. مجموعه ای از برنامه ها برای تجلیل از قهرمانان، تدوین زندگی نامه، تلاش برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و اشتغال به تصویب رسید که ما هم متعهد هستیم برای اجرا همکاری کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: مجموعه جامعه ورزشی برای رویداد بزرگ در جاکارتا آماده می شود که طی روزهای آتی کمیت و کیفیت از طریق سرپرست کاروان اعلام خواهد شد.

صالحی امیری یادآور شد: در حوزه قهرمانی شرایط تیم های اعزامی بسیار خوب و قابل دفاع است. کلیه تیم ها در اردوهای داخلی و خارجی هستند. ستاد اعزام به صورت روزانه فعال است. ستاد عالی جاکارتا به ریاست وزیر ورزش به صورت هفتگی جلسه دارد. اولین جلسه روز گذشته برگزار شد و جلسه بعدی روز چهارشنبه با فدراسیون ها خواهد بود.

وی ادامه داد: در بهترین شرایط همکاری  و هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان هستیم. با بازگشت رسول خادم به کشتی شرایط جدیدی ان شاءالله در کشتی شکل خواهد گرفت و امیدواریم این رشته کهن ایرانی ها در جاکارتا بدرخشد.

رئیس کمیته ملی المپیک یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگری به همدلی، هماهنگی و پرهیز از حاشیه ها نیاز داریم. از رسانه ها و صدا و سیما خواهش می کنم کمک کنند جامعه ورزشی از حواشی به دور باشد. از دولت و سازمان مدیریت و آقای نوبخت تشکر ویژه دارم که در تامین منابع مالی نهایت کمک را به ما داشته اند. امیدوارم شهریورماه اخبار خوبی برای ملت عزیز داشته باشیم.

صالحی امیری افزود: امروز ساعی در کنار آقای سجادی است و در آینده ای نزدیک خودش به عنوان مدیری مستقل کار می کند. ما با رئیس کمیته پارالمپیک ارتباطی بسیار صمیمی داریم. مجموعه آنها به گردن ملت حق دارند.

وی خاطرنشان کرد: حضور زنان و دختران در المپیک و پارالمپیک تصویر زیبایی به نمایش می گذارد. انقلاب اسلامی نه تنها چالشی با حضور زنان در میادین ندارد بلکه آن را فرصت و مغتنم می داند.

 

نظر شما