شناسهٔ خبر: 25034305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اراک| بیش از ۲۳۰ کیلومتر از راه‌های استان مرکزی برف‌روبی شد

R41371/P1494/S6,73/CT1

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به‌دنبال بارش‌های اخیر در استان مرکزی ۲۳۲ کیلومتر باند برف‌روبی انجام شد.

صاحب‌خبر -

علی زندی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به بارش‌های اخیر اظهار داشت: به‌دنبال بارش‌های روز گذشته در استان مرکزی، در شهرستان زرندیه محور خرقان 70 کیلومتر باند برف‌روبی داشتیم.

وی افزود: در شهرستان تفرش، محور تفرش-سلفچگان(گردنه گیان) هم 124 کیلومتر باند توسط نیروهای راهداری برف‌روبی انجام شده است، همچنین در این محور 82 کیلومترباند نمک‌پاشی داشتیم که 8 تن ماسه و نمک استفاده شد و سه دستگاه خودرو هم در این مدت درگیر بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: در محور تفرش-آشتیان، گردنه نقره‌کمر 28 کیلومتر باند برف‌روبی داشتیم که 14 کیلومتر باند نمک‌پاشی انجام و 3 تن ماسه و نمک استفاده شده که یک دستگاه خودرو هم درگیر بوده است.

زندی‌فر بیان کرد: در شهرستان کمیجان، محور وفس هم 10 کیلومتر باند بروف‌روبی انجام شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان مرکزی گفت: هم اکنون در بیشتر محورهای مواصلاتی استان مرکزی، باران در حال بارش است، همچنین در محور قدیم ساوه - همدان در محدوده استان مرکزی، بارش پراکنده برف گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اضافه کرد: درحال حاضر محورهای استان مرکزی به سبب بارش باران لغزنده بوده که با توجه به لغزنده بودن سطح جاده ها به سبب بارش و خطر تصادف، رانندگان از سرعت غیرمجاز خودداری کرده و با احتیاط در محورها رانندگی کنند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما