شناسهٔ خبر: 25032672 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتقاد فدراسیون فوتبال از رشیدپور

R1015135/P1015135/S29,3,27/CT12

روابط عمومی فدراسیون فوتبال، توضیحاتی درباره انتشار تصویری جعلی از پیراهن تیم ملی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره انتشار تصویری جعلی منتسب به پیراهن تیم ملی در جام جهانی روسیه 2018 پیامی منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

 در حالی که روز شمار جام جهانی 2018 روسیه،به عدد 59 رسیده و همه دنیا در تب و تاب آغاز این رویداد بزرگ است، فصل مشترک 31 تیم حاضر از جمع 32 تیم،لذت بردن از فضای بی بدیل حضور در روسیه است و بی شک، فقط  تیم ملی ایران است که با برخی کج سلیقگی ها تحت فشارهای عجیب، هر روز با  مشتی شایعه روبه‌رو می شود، فشارهایی که در کمال تاسف حتی تا راهروهای رسانه ملی و روی آنتن هم پیش می روند.

متاسفانه، این روند ناصواب و رو به افزایش در سطح رسانه های رسمی، به برنامه صبح گاهی حالا خورشید که قاعدتا می بایست در افزایش نشاط و امید در جامعه نقش آفرین باشد، هم کشیده شده و مجری برنامه_در خوش بینانه ترین حالت ممکن_ به دلیل نداشتن اطلاع لازم، ضمن اعلام خبر رونمایی رسمی فدراسیون فوتبال از پیراهن تیم ملی، شایعات فضای مجازی را به آنتن رسمی مملکت منتقل می کند و بعد در ادامه با ادبیاتی به دور از شان، انواع و اقسام نیش و کنایه ها را به پیراهن ملی که البته از نظر خودش رسمی است نثار می کند.

پرسش روشن در این میان این است؛
آقای رشیدپور!
خبر شما مبنی بر اینکه  تصویر نشان داده شده در برنامه حالا خورشید، پیراهن رسمی تیم ملی است از کجا آمده؟

یعنی فردی که سال هاست در رسانه ملی وظیفه خطیر تهیه کنندگی و اجرا را برعهده دارد، تنها و تنها در شبکه های مجازی سیر می کند و حتی حاضر نیست یک بار خبری را از منابع رسمی اش پیگیری کند؟

آیا واقعا چنین روندی ممکن است؟

آیا این کار از قواعد رسانه ای که رشیدپور بر آن تاکید دارد و مهمتر از آن، حقوق اخلاقی پیروی می کند؟

آیا رضا رشیدپور می پذیرد هر شایعه ای منتسب به وی یا برنامه حالا خورشید در سطح گسترده منتشر شود و بعد روی آن تفسیر و نقد هم صورت گیرد.

59 روز تا جام جهانی و آغاز بزرگ ترین رویداد ورزش جهان باقی مانده است.

آیا وقت آن نیست ما هم به جمع آن 31 تیم دیگر بپیوندیم و لذت دوست داشتنی حضور در روسیه را ببریم؟

آقای رشیدپور! صبح به خیر....                                                    

انتهای پیام/

نظر شما