شناسهٔ خبر: 25031754 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

ذوب آهن-لوکوموتیو ؛ قلعه غیر قابل نفوذ ژنرال در تاشکند

تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و لوکوموتیو تاشکند در هفته پایانی رقابت های گروهی لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی حساس به مصاف یکدیگر می روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال  ذوب آهن اصفهان  و لوکوموتیو ازبکستان در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا  روز سه شنبه 28 فروردین در ورزشگاه لوکوموتیو به مصاف یکدیگر می روند. دیدار دو تیم به دلیل موقعیت تیم ها در جدول از حساسیت بالایی برخوردار است.

در گروه B در حال حاضر تیم الدحیل قطر با کسب 15 امتیاز صعودش را به عنوان تیم نخست به مرحله بعد قطعی کرده و از سوی دیگر تیم الوحده امارات که عملکرد ضعیفی داشت با کسب تنها 3 امتیاز حذف شده و شانسی برای صعود ندارد. در این میان رقابت اصلی برای صعود از این گروه بین ذوب آهن و لوکوموتیو است و نماینده کشورمان به دلیل پیروزی 2 بر صفر در دیدار رفت، با کسب یک نتیجه تساوی هم می تواند به مرحله حذفی صعود کند. هر کدام از 2 تیم تاکنون 2 پیروزی و 3 شکست را در کارنامه شان ثبت کرده اند.

ذوب آهن که در نیم فصل دوم لیگ برتر کاملا متحول شده است  هفته گذشته برابر فولاد خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت داد تا  با 49 امتیاز در جدول یک پله سقوط کند و به رده سوم بیاید. شاگردان امیر قلعه نویی همچنان امیدوار هستند تا با پیروزی در بازی های 2 هفته پایانی برابر پرسپولیس و نفت تهران بتوانند سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

لوکوموتیو نیز هفته گذشته در چارچوب رقابت های هفته ششم لیگ برتر ازبکستان مهمان نسف قارشی بود و در حالی که ابتدا با گل توراپوف از این تیم پیش افتاده بود در نهایت با نتیجه 2 بر یک نتیجه بازی را به نسف واگذار کرد. لوکوموتیو با شکست در این بازی به رده نهم لیگ ۱۲ تیمی ازبکستان سقوط کرد.

قضاوت این بازی برعهده کو هیونگ جین داور کره ای به همراه سه هموطنش یون وانگ یئول، کیم یانگا و چای سانگ یئوپ است.

 کو هیونگ جین 34 ساله از سال 2009 به عنوان داور بین المللی فیفا فعالیت می کند و تاکنون 54 بازی را در رقابت های مهمی همچون لیگ قهرمانان آسیا، جام باشگاه های آسیا، مقدماتی بازی های آسیایی و جام ملت های آسیا قضاوت کرده است.

این داور کره ای پیش از دیدار تیم ذوب آهن و لوکوموتیو نیز قضاوت بازی های تیم های ایرانی را برعهده داشته است و در سال های 2014 و 2016 بازی های سپاهان با الاهلی و النصر امارات را سوت زده است. او همچنین در سال 2015 بازی تیم تراکتور سازی برابر الاهلی امارات را نیز قضاوت کرده که در این بازی تیم تبریزی با نتیجه 1 بر 0 بر حریف اماراتی خود پیروز شد. کو هیونگ جین فصل گذشته هم  قضاوت دیدار تیم های ذوب آهن و الاهلی عربستان را در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برعهده داشت که در آن بازی ذوب آهن با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریف عربستانی شد. ذوبی ها در این بازی مهران درخشان مهر را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و لوکوموتیو ازبکستان، ساعت ۱۸:۳۰ سه شنبه در تاشکند برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما