شناسهٔ خبر: 25029690 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

لوکوموتیو رانی ذوب‌آهن و بازی تشریفاتی تراکتورسازی

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا با دو بازی نماینده‌های ایران در روز سه‌شنبه پیگیری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزراش ایسنا، هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در حالی در روز سه‌شنبه با دیدار دو نماینده ایران پیگیری می‌شود که دو تیم ذوب‌آهن و تراکتورسازی شرایط متفاوتی را پشت سر می‌گذارند.

گروه A: تراکتورسازی ایران - الغرافه قطر، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه یادگار امام تبریز

بازی ششم شاگردان سائلام در حالی در خانه برگزار می‌شود که این دیدار حکم بازی تشریفاتی را برای نماینده ایران دارد. تراکتورسازی با سه شکست و دو تساوی و تنها یک گل زده، وداع زودهنگامی را با این مسابقات داشت و فردا (سه‌شنبه) باید برای اعاده حیثیت و انتقام باخت سنگین ۳ بر صفر دیدار رفت برابر مهدی طارمی و یارانش قرار بگیرد. البته تیم قطری نیز همراه با تراکتورسازی از این مسابقات کنار رفته و بازیکنان این تیم نیز انگیزه چندانی برای شکست تراکتورسازی ندارند.

در دیگر دیدار این گروه دو تیم الجزیره امارات و الاهلی عرستان برای تعیین صدرنشین گروه A این مسابقات برابر هم قرار خواهند گرفت. در این گروه الاهلی با ۱۱ امتیاز صدرنشین است و الجزیره و الغرافه به ترتیب با ۸ و ۵ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. تراکتورسازی نیز با ۲ امتیاز در قعر جدول گروه A قرار دارد.

گروه B: لوکوموتیو ازبکستان - ذوب‌آهن ایران، ساعت ۱۹، ورزشگاه لوکوموتیو استادیوم

در مهم‌ترین دیدار روز دوم لیگ قهرمانان آسیا و در منطقه غرب، ذوب‌آهن ایران مهمان لوکومتیو است. شاگردان قلعه‌نویی توانستند در پنج دیدار قبلی خود عملکرد نسبتا خوبی داشته باشند و کسب شش امتیاز در رده دوم گروه B قرار بگیرند. ذوب‌آهن در پنج بازی قبلی خود، دو پیروزی و سه شکست کسب کرده و با توجه به قانون بازی رو در رو بالاتر از حریف ازبکستانی‌اش، توانسته در جایگاه دوم قرار بگیرد.

شاگردان قلعه‌نویی برای صعود به مرحله بعد نیاز به پیروزی یا تساوی مقابل نماینده ازبسکتان دارند و در صورت شکست باید در همین مرحله گروهی با این مسابقات خداحافظی کنند. نماینده ایران در بازی رفت با دو گل مهمانش را شکست داد و تساوی در دیدار برگشت برابر لوکوموتیو می‌تواند ذوب‌آهن را با قانون بازی رو در رو راهی مرحله بعد کند.

دردیگر دیدار این گروه، تیم صدرنشین و صعود کرده الدحیل قطر میزبان الوحده امارات است که با سه امتیاز در قعر جدول گروه B قرار دارد. در این گروه، الدحیل با ۱۵ امتیاز به عنوان صدرنشین به دو بعد صعود کرده و ذوب‌آهن و لوکوموتیو با شش امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. الوحده نیز با سه امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما