شناسهٔ خبر: 25029680 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

ترامپ: محبوب‌تر از اوباما شدم!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: در نظرسنجی راسموسن به ۵۰ درصد رسیدیم، بسیار بالاتر از رئیس‌جمهور اوباما در همین بازه زمانی. با همه مطالب ساختگی و اخبار جعلی، باورش سخت است! سپاسگزارم آمریکا، ما در حال انجام کارهای بزرگی هستیم.

صاحب‌خبر -

رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به تازه‌ترین نتایج نظرسنجی‌ها مدعی شد که محبوب‌تر از باراک اوباماست. این در حالی است که میانگین نظرسنجی‌ها پایین‌ترین حد محبوبیت را برای او نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: در نظرسنجی راسموسن به ۵۰ درصد رسیدیم، بسیار بالاتر از رئیس‌جمهور اوباما در همین بازه زمانی. با همه مطالب ساختگی و اخبار جعلی، باورش سخت است! سپاسگزارم آمریکا، ما در حال انجام کارهای بزرگی هستیم.

محبوبیت ترامپ طبق نظرسنجی روزانه ریاست جمهوری راسموسن در ۱۲ آوریل به ۵۰ درصد رسید که دو درصد بالاتر از میزان محبوبیت ۴۸ درصد باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در ۱۲ آوریل ۲۰۱۰ است.

در مقایسه میزان محبوبیت دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان، اوباما مکررا در نظرسنجی‌های راسموسن تا فوریه از ترامپ جلو بوده است. به عنوان نمونه، پنجم آوریل رضایتمندی از ترامپ در این نظرسنجی جناح راست ۴۹ درصد شد اما محبوبیت اوباما در فوریه ۲۰۱۰ به ۴۶ درصد رسید.

با این حال نتایج سایر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد ترامپ با محبوبیت ۵۰ درصدی فاصله دارد. طبق نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز و وال استریت ژورنال که یکشنبه منتشر شد، محبوبیت ترامپ ۳۹ درصد است. نتیجه نظرسنجی ای‌بی‌سی نیوز و واشنگتن پست هم نشان می‌دهد محبوبیت رئیس‌جمهوری آمریکا ۴۰ درصد شده است. اما مقایسه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد میانگین محبوبیت او از زمان آغاز این نظرسنجی‌ها از دولت ترومن در میان تمام روسای جمهوری آمریکا در پایین‌ترین حد است.

برچسب‌ها:

نظر شما