شناسهٔ خبر: 25029464 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی و جلب اعتماد مردم؛ گامی در راستای تحقق شعار سال

گروه اقتصاد ـ معاون تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که تولیدکنندگان کالاهای داخلی نیز باید با بالا بردن کیفیت و کمیت تولیدات خود و جلب اعتماد مردم به تحقق شعارسال و رونق اقتصاد مقاومتی کمک کنند، گفت: گمشده امروز جامعه ما اخلاق است که باید با درس گرفتن از زندگی پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمدمصطفی(ص) و ائمه‌اطهار(ع) این حقله مفقوده را پیدا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان امروز دوشنبه، 27 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری شعار سال به‌نام «حمایت از کالای ایرانی» اظهارکرد: مردم و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با تعصب و غیرت ملی و دینی به امر رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و به رونق اقتصادی کشور کمک کنند.
وی افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با تکیه بر توان داخلی در برابر ابرقدرت‌های بزرگ جهان ایستادگی کردند و امروز نیز با حمایت از کالای ایرانی دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید خواهند کرد.
حجت‌الاسلام غلامی اضافه کرد: امروز دانشمندان جوان و با انگیزه ایران اسلامی همچون جوانان دلیر دوران دفاع مقدس با تولید کالای ایرانی با کیفیت رونق اقتصادی کشور را رقم خواهند زد و تولیدکنندگان کالاهای داخلی نیز باید با بالا بردن کیفیت و کمیت تولیدات خود و جلب اعتماد مردم به تحقق شعارسال و رونق اقتصاد مقاومتی کمک کنند.
وی گفت: گمشده امروز جامعه ما اخلاق است که باید با درس گرفتن از زندگی پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمدمصطفی(ص) و ائمه‌اطهار(ع) این حقله مفقوده را پیدا کنیم.

انتهای پیام

نظر شما