شناسهٔ خبر: 25024424 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سهراب انتظاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس در جهنم آزادی به هیچ تیمی باج نمی‌دهد/ بازگشت عالیشاه را باید به فال نیک بگیریم/ علیپور می‌تواند در جام جهانی درخشش داشته باشد

پیشکسوت مازندرانی باشگاه پرسپولیس گفت: حضور هواداران در بازی امروز اهمیت بسیار زیادی دارد و پرسپولیس در جهنم آزادی به هیچ تیمی باج نمی دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سهراب انتظاری، بازیکن پیشین پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس امروز مقابل السد به خبرنگار برنا گفت: ابتدا اجازه بدهید قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را به همه هواداران تبریک بگویم و از بازیکنان، کادر فنی و کادر مدیریتی باشگاه تشکر کنم و به همه آنها خسته نباشید بگویم. درمورد بازی با السد باید به نکاتی اشاره کنم نخستین اینکه هر دو تیم از این مرحله صعود کرده‌اند و استرسی بابت صعود ندارند، از این رو با خیال راحت بازی می‌کنند، نکته دوم این است که  این دیدار برای ما اهمیت بیشتری دارد چرا که ما با شکست السد و سرگروهی در این گروه می توانیم در مرحله  بعد به مصاف تیم های غیر از تیم های عربستانی برویم و باز هم در آزادی بتوانیم از قدرت میزبانی استفاده کنیم و این موضوع بسیار مهمی است، شک نکید پرسپولیس قدرت شکست السد را دارد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: حضور هواداران در  بازی امروز اهمیت بسیار زیادی دارد و پرسپولیس در جهنم آزادی به هیچ تیمی باج نمی دهد، نقطه قوت پرسپولیس، استقلال و تیم ملی همین هواداران پرشور و جهنمی به نام آزادی است که برای حریفان به وجود می آید.

بخش  دیگری از صحبت‌های انتظاری پیرامون نتیجه گیری پرسپولیس در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا بود او در این باره خاطرنشان کرد: پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده اما اینکه در بازی های آینده چگونه پیش برویم بستگی به خیلی چیزها از جمله باز شدن  پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای تیم و میزان تقویت آن بستگی دارد.

وی درباره بازگشت امید عالیشاه گفت: معتقدم بازگشت عالیشاه را به فال نیک باید بگیریم و فکر می‌کنم حضور قبلی در پرسپولیس کمک بسیار زیادی به حضور او در ترکیب اصلی تیم خواهد کرد.

انتظاری در پایان با اشاره به درخشش علی علیپور در لیگ برتر و آقای گل شدن او تصریح کرد: اینکه علیپور امسال پیشرفت بسیار خوبی داشت باز می‌گردد به سختی هایی که در سال قبل متحمل شده بود، به هر حال بسیار خوشحالم که مهاجمی از خطه شمال بعد از مدت ها توانست عنوان آقای گلی را در لیگ به نام خود ثبت کند و از طرف مردم به عنوان بهترین فوتبالیست سال انتخاب شود، امیدوارم علیپور به این قانع نباشد و من مطمئن او به تیم ملی فکر کند و بسیار امیدوارم بتواند در جام جهانی با پیراهن تیم ملی درخشش داشته باشد، پتانسیلی که اطمینان دارم این بازیکن آن را دارد .

نظر شما