شناسهٔ خبر: 25003094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر السد قطر

تیم فوتبال پرسپولیس به علت غیبت 2 بازیکن اصلی خود با ترکیب متفاوتی به مصاف تیم السد قطر می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت در حالی در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم السد قطر می روند که احمد زاده و ربیع خواه به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیستند. 

محسن ربیع خواه هافبک دفاعی پرسپولیس بعد از اخذ آزمایش ام آر آی مشخص شد که دچار پارگی رباط صلیبی شده است و به زودی پای آسیب دیده خود را به تیغ جراحان می سپارد. به نظر می رسد حسین ماهینی و کمال کامیابی نیا زوج هافبک دفاعی پرسپولیس را برابر السد قطر برعهده بگیرند. 

بازی با السد قطر برای شاگردان برانکو اهمیت خاصی دارد و آنها در صورت برد برابر حریف قطری صدرنشین گروه C  می شوند و با تیم دوم گروه A در مرحله حذفی بازی می کنند. برانکو از اهمیت این موضوع به خوبی واقف است و به طور حتم تدابیری برای غلبه بر حریف قطری در نظر می گیرد تا  تیمش سه امتیاز این بازی خانگی را بدست آورد. 

با وجود اینکه فرشاد احمد زاده بیان کرده که مصدومیتش برطرف شده است و قادر به همراهی پرسپولیس در این بازی است اما برانکو ریسک نکرد و این بازیکن را در لیست 18 نفره قرار نداد. 

همچنین با توجه به مصدومیت احمد زاده همه منتظر بازگشت مسلمان به ترکیب اصلی هستند  اما گفته می شود برانکو قصد استفاده از هافبک بازیساز خود ندارد و بشار رسن یا سیامک نعمتی جایگزین احمد زاده می شوند. 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر السد قطر به شرح ذیل است؛

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی ( بشار رسن)، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور به احتمال زیاد برابر تیم السد قطر صف آرایی می کنند. 

دیدار پرسپولیس و السد قطر در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. 

انتهای پیام/ 

11 بازیکن پرسپولیس برابر السد قطر مشخص شدند 

 

نظر شما