شناسهٔ خبر: 24952342 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار باقرزاده:

شهدای مدافع حرم پیشگام مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند

اهواز - ایرنا - مسئول کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح،با بیان اینکه شهدای مدافع حرم پیشگامان مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند گفت: اکنون خط تماس با رژیم صهیونیستی برقرار و آرایش نظامی شکل گرفته است.

صاحب‌خبر -

سردار محمد باقرزاده روز چهارشنبه در حاشیه آیین تشییع شهید سید عمار موسوی از مدافعان حرم خوزستانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اهواز اظهار کرد: به زودی پاسخ جنایت اخیر رژیم صهیونیستی داده خواهد شد.
وی از همبستگی لشکر اسلام برای نابودی رژیم صهیونیستی در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: لشکر اسلام در نقاط مختلف منطقه،خود را برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده و تجهیز می کند و این وحدت و همبستگی لرزه بر پیکره رژیم صهیونیستی انداخته است.
مسئول کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از این پس خواب خوش نخواهد داشت گفت: دست قدرتمند الهی از آستین امت اسلامی برای رهایی فلسطین بیرون آمده و این دست گلوی اشغالگران صهیونیستی را می فشارد.
وی به سکوت سازمان های بین المللی در واکنش به جنایت های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: فلسفه وجودی سازمان های بین المللی و مدعی حقوق بشر در راستای اهداف استکبار جهانی بوده و آنها بارها ثابت کرده اند به غیر از این منافع، هدفی دیگر را دنبال نمی کنند.
سردار باقر زاده همچنین به اقتدار موشکی ایران در سال های اخیر اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران از ابتدای تشکیل، خط کاری خود را مشخص و دستیابی به پیشرفته ترین سلاح ها را از اهداف اصلی خود قرار داد که خوشبختانه در سال های اخیر به خوبی محقق شده و اکنون ایران یکی از قدرت های بزرگ منطقه به شمار می رود.
به گزارش ایرنا پیکر مطهر شهید سیدعمار موسوی از شهدای مدافع حرم خوزستان روز چهارشنبه در اهواز تشییع و در حرم علی ابن مهزیار اهوازی به خاک سپرده شد.
این شهید والامقام روز دوشنبه هفته جاری در پی اصابت موشک های رژیم صهیونیستی به فرودگاه تیفور در حمص سوریه به همراه جمعی از همرزمان خود به درجه شهادت نایل آمد.
در آیین تشییع این شهید والامقام آیت ا... سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان ، سردار باقرزاده مسئول کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان،جمعی از فرماندهان نظامی ، انتظامی و مسئولان و نیز مردم حضور داشتند.
7152/ 6037

نظر شما