شناسهٔ خبر: 24952224 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار باقرزاده:

شهدای مدافع حرم پیشگامان مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند

اهواز - ایرنا - مسئول کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح روز چهارشنبه در حاشیه آیین تشییع شهید سید عمار موسوی از مدافعان حرم گفت: شهدای مدافع حرم پیشگامان مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند.

صاحب‌خبر -

سردار محمد باقرزاده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در اهواز با بیان اینکه اکنون خط تماس با رژیم صهیونیستی برقرار و آرایش نظامی شکل گرفته است، گفت :به زودی پاسخ جنایت اخیر این رژیم داده خواهد شد.
وی از همبستگی لشکر اسلام برای نابودی رژیم صهیونیستی در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: لشکر اسلام در نقاط مختلف منطقه،خود را برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده و تجهیز می کند و این وحدت و همبستگی لرزه بر پیکره رژیم صهیونیستی انداخته است.
مسئول کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از این پس خواب خوش نخواهد داشت گفت: دست قدرتمند الهی از آستین امت اسلامی برای رهایی فلسطین بیرون آمده و این دست گلوی اشغالگران صهیونیستی را می فشارد.
وی به سکوت سازمان های بین المللی در واکنش به جنایت های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: فلسفه وجودی سازمان های بین المللی و مدعی حقوق بشر در راستای اهداف استکبار جهانی بوده و آنها بارها ثابت کرده اند به غیر از این منافع، هدفی دیگر را دنبال نمی کنند.
سردار باقر زاده همچنین به اقتدار موشکی ایران در سال های اخیر اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران از ابتدای تشکیل، خط کاری خود را مشخص و دستیابی به پیشرفته ترین سلاح ها را از اهداف اصلی خود قرار داد که خوشبختانه در سال های اخیر به خوبی محقق شده و اکنون ایران یکی از قدرت های بزرگ منطقه به شمار می رود.

**همبستگی جبهه مقاومت لرزه بر پیکر دشمن انداخته است
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب نیز گفت: ایستادگی و همبستگی سپاه، بسیج ، ارتش ،حشد الشعبی و حزب ا... در برابر دشمنان تکفیری، لرزه بر پیکر غربی ها انداخته است.
سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا در آیین تشییع و خاکسپاری شهید سید عمار موسوی از شهدای مدافع حرم خوزستانی در حرم علی ابن مهزیار اهوازی اظهار کرد:شهید سید عمار موسوی از شهدای اولیه خط مقدم جنگ با رزژیم صهیونیستی است.
وی افزود: شهید عمار موسوی چندین مرحله به سوریه و عراق اعزام شد و در دفاع از حرم اهل بیت(ع) نقش موثری در بخش های فنی داشت.
وی اظهارکرد:در آیین تشییع این شهید والا مقام عشایر غیور عرب و بختیاری خوزستان حضور باشکوهی داشتند که این امر نشان از همبستگی و وحدت اقوام خوزستان است.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب ادامه داد: شهید عمار موسوی در کنار سایر همرزمان شهیدش موفق شدند از هفت موشکی که توسط جنگنده های رژیم جنایتکار صهیونیستی به فرودگاه تیفور سوریه شلیک شد، پنج موشک را منهدم کنند اما 2 موشک به این فرودگاه اصابت کرده و این دلاور مردان با افتخار به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
وی بیان کرد: این شهدا لحظه به لحظه دشمن را در آن منطقه رصد می کردند و نگذاشتند گروه های تکفیری حکومت تشکیل دهند که بی شک راه این شهدا همواره ادامه دارد.
سرتیپ خادم سیدالشهدا ادامه داد: ملت ایران در سریال 'پایتخت' تنها بخشی از جنایت های داعش را مشاهده کردند که این در واقعیت بسیار گسترده تر است و شکنجه های تکفیری ها و نوع جنایت های آنها قابل توصیف نیست.
وی بیان کرد: تکفیری ها با این نوع جنایت ها قصد تضعیف روحیه مدافعان حرم را دارند اما غیور مردانی نظیر سید عمار موسوی دارای روحیه شهادت طلبی و انقلابی هستند که هیچ یک از این جنایت ها نمی تواند ذره ای از اعتقادات این بزرگ مردان را کاهش دهد.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب ادامه داد: اگر رشادت های این شهدا نبود اکنون دشمن هم مرز ما بود و باید در داخل کشور با این جنایتکاران مقابله می کردیم.
وی گفت: امروز اگر سید عمارها در سوریه و عراق با تکفیری های نبرد می کنند، تنها برای امنیت ایران اسلامی است.
به گزارش ایرنا پیکر مطهر شهید سیدعمار موسوی از شهدای مدافع حرم خوزستان روز چهارشنبه در اهواز تشییع و در حرم علی ابن مهزیار اهوازی به خاک سپرده شد.
این شهید والامقام روز دوشنبه هفته جاری در پی اصابت موشک های رژیم صهیونیستی به فرودگاه تیفور در حمص سوریه به همراه جمعی از همرزمان خود به درجه شهادت نایل آمد.
در آیین تشییع این شهید والامقام آیت ا... سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان ، سردار باقرزاده مسئول کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان،جمعی از فرماندهان نظامی ، انتظامی و مسئولان و نیز مردم حضور داشتند.
7152/ 6037

نظر شما