شناسهٔ خبر: 24945870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حاشیه‌‌نگاری فارس از مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم

از حماسه مردم اهواز در تشییع پیکر شهید موسوی تا عهدی که با شهید نسل چهارم انقلاب بسته شد

امروز کلانشهر اهواز عزادار فرزندی از سلاله‌ حضرت زهرا(س) بود؛ شهید مدافع حرمی که با پیکر خونی از دیار حضرت زینب(س) برگشت. امروز مردم اهواز جمع شدند تا با فرزند خود عهد و پیمان تازه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم سیدعمار موسوی با حضور با شکوه مردم شهید پرور و عشایر غیور عرب خوزستان برگزار شد.

مردم ولایتمدار استان خوزستان از ساعات اولیه صبح خود را به مسجد امیرالمومنین(ع) در کوی علوی رساندند. همه مردم از ساعت 8 صبح در محل مراسم حضور داشتند و خیابان‌های اطراف مملو از جمعیت بود.

خانواده‌های معظم شهدا، علما، مسئولان استانی، مقامات نظامی و اقشار مختلف مردم اهواز و شهرهای اطراف در این مراسم حضور یافته‌اند. آیت‌الله موسوی جزایری، آیت‌الله شفیعی، آیت‌الله حیدری، سردار باقرزاده، سردار خادم سیدالشهدا، سردار شاهوارپور، سردار علیپور از جمله مسؤولان و شخصیت‌هایی هستند که در این مراسم حضور یافته‌اند.

اهواز امروز عزادار فرزند خود شد

امروز کلانشهر اهواز عزادار فرزندی از سلاله‌ حضرت زهرا(س) شد. شهید مدافع حرمی که با پیکر خونی از دیار حضرت زینب(س) برگشت. امروز مردم اهواز جمع شدند تا با فرزند خود عهد و پیمان تازه کنند.

حضور جوانان در این مراسم بیش از همه به چشم می‌آید، جوانانی که نه پیروزی انقلاب را دیده‌اند و نه دفاع مقدس را درک کرده‌اند، اما در کشوری رشد یافته‌اند که هر وجب از خاکش با خون شهید آبیاری شده است.

پیکر شهید به حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی(ع) منتقل شد و در کنار مزار مطهر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس و مزار شهید مدافع حرم محمد ظهیری و جانباز شهید سیداصلان حسینی به خاک سپرده شد.

یادمان باشد «شهید عزادار نمی‌خواهد، رهرو می‌خواهد»؛ یادمان باشد سال‌های عزت امروز، حاصل وفاداری و فداکاری چه دُرهای گرانبهایی است؛ از یاد نبریم، عهد و پیمان امروزمان با شهید سیدعمار موسوی را، این شهید و شهدای دیگر نظاره‌گر اعمال و رفتارمان هستند، مراقب باشیم بدعهدی نکنیم.

انتهای پیام/ذ

نظر شما