شناسهٔ خبر: 24872878 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بیرانوند آقای کلین شیت لیگ هفدهم

ورزش > لیگ برتر - علیرضا بیرانوند در روز قهرمانی پرسپولیس موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد تا با اقتدار به عنوان آقای کلین‌شیت این فصل دست پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند در روز قهرمانی پرسپولیس موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد تا با اقتدار به عنوان آقای کلین‌شیت این فصل دست پیدا کند. این عنوان بیرانوند در هفته گذشته قطعی شده بود، او این هفته فاصله خود را با رقبا بیشتر هم کرد. علیرضا بیرانوند با گل نخوردن در مشهد شمار کلین‌شیت های خود را به عدد ۱۶ رساند و فاصله قابل توجهی با رقبایش پیدا کرد.

در جدول کلین‌شیت هر سه دروازه‌بان صدرنشین ملی‌پوش‌اند. پس از بیرانوند، رشید مظاهری(ذوب آهن) با ۱۱ کلین‌شیت دیده می شود. حسین حسینی(استقلال) هم ۱۰ بازی دروازه خود را بسته نگه داشته است. گل خوردن حسینی و گل نخوردن مظاهری باعث شد تا پله دوم به مظاهری برسد. بیرانوند درفصل گذشته هم موفق به ۱۷ کلین‌شیت در طول فصل شد و تاکنون ۳۳ بار دروازه پرسپولیس را در لیگ برتر بسته نگه داشته است. او با یک کلین‌شیت دیگر با رکورد فصل قبلش برابری می‌کند. بیرانوند در ۱۱۷ بازی در لیگ برتر موفق به ثبت ۶۳ کلین‌شیت شده است.

جدول کلین‌شیت؛
۱۶کلین‌شیت: علیرضا بیرانوند(پرسپولیس)
۱۱کلین‌شیت: رشید مظاهری(ذوب آهن)
۱۰کلین‌شیت: حسین حسینی(استقلال)
۹کلین‌شیت: محسن فروزان(پارس جنوبی جم)

 

256 41

 

نظر شما