شناسهٔ خبر: 24769644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عباس‌زاده امید شهر خسته

ورزش > لیگ برتر - ستاره تیم نساجی هواداران این تیم را برای بازگشت به لیگ برتر امیدوار کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تا قبل از ورود جواد نکونام، نساجی تیمی بود که با داوود مهابادی روز به روز رویای صعود به لیگ برتر را دور تر و دورتر می دیدید. نتایج ضعیف یکی پس از دیگری نساجی را از بالای جدول دور می کرد تا اینکه با ورود جواد نکونام و البته آغاز درخشش محمد عباس زاده، یک بار دیگر رویای صعود در شهر خسته بال و پر گرفته است.

در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته یک، تیم نساجی مازندران یکی از حساس ترین و تعیین کننده ترین بازی های خود در راه صعود به لیگ برتر را در برابر تیم مدعی بادران تهران برگزار کرد و توانست در حضور پرشور قائم شهری ها با نتیجه 4-1 به پیروزی برسد و خود را به طور کامل به کورس صعود بازگرداند. ستاره بی چون و چرای این میدان بدون تردید محمد عباس زاده بود. مهاجمی که به عشق تیم شهرش لیگ برتر را رها کرد و به نساجی آمد و با هتریکی به یاد ماندنی، یک تنه نساجی را به جمع مدعیان بالای جدولی بازگرداند.

نساجی با درخشش های او به رده چهارم جدول آمده و حالا با تیم دوم جدول فقط 3 امتیاز و با تیم اول جدول نفت مسجدسلیمان 6 امتیاز اختلاف دارد. حالا نساجی و عباس زاده مانده اند و 5 بازی حساس و سرنوشت ساز در راه صعود به لیگ برتر. بازی هایی که می تواند در نهایت منجر به صعود نساجی شود و رویای تیم شهر خسته را به واقعیت بدل کند.

 

254 41

نظر شما