شناسهٔ خبر: 24714397 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله جوادی آملی:

دشمن برای ضربه به جوانان تلاش مستمر دارد | پای بیگانگان نباید به کشور باز شود

حضرت ‌آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه پای بیگانگان نباید به کشور باز شود، گفت: دشمنان و معاندان کشورمان در صدد هستند تا به دستاوردهای نظام اسلامی آسیب برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی امروز در ديدار سردار اشتری فرمانده ناجا، اظهارداشت: سال جدید برای ما یک معلم به شمار می آید زیرا می‌گوید همان گونه که من به کمال رسیدم، شما نیز باید به کمال برسید، از سوی دیگر حرکت مستمر و بدون توقف زمین در طول یک سال حاکی از آن است که ما نیز در طول سال بایستی مستمراً به وظایف و رسالت های خود عمل کنیم؛ در حقیقت، گذر زمان باید تجربه و آگاهی افراد را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه مردم ایران احترام ویژه ای نسبت به اهل‌بیت(ع) دارند، گفت: سادات در هر مکانی حضور یافتند آن مکان را به مهدتشیع تبدیل کردند، ورود فرزندان ائمه اطهار(ع) به ایران موجب شد تا این کشور به مرکز تشیع تبدیل شود.

حضرت آيت الله جوادی‌آملی با تاکید بر اینکه پرونده شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است، عنوان کرد: این موضوع یک برکت و سفره برای نیروی انتظامی است که باید به صورت ویژه از آن استفاده کرد.

وی،کشفیات موادمخدر را یکی از رسالت‌های نیروی انتظامی دانست و مطرح کرد: افزایش آمار کشفیات نشان از تلاش‌های مستمر دشمنان برای آسیب‌رساندن به جوانان کشور را دارد بنابراین برای رفع معضل اعتیاد بایستی علل گرایش برخی جوانان به مواد مخدر بررسی شود.

این مفسر برجسته قرآن کریم با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک سفارش علمی است، اضافه کرد: تحقق این اقتصاد، نیازمند کوشش گسترده در حوزه اقتصاد اسلامی و بانک اسلامی است.

وی با بیان اینکه پای بیگانگان نباید به کشور باز شود، گفت: دشمنان و معاندان کشورمان در صدد هستند تا به دستاوردهای نظام اسلامی آسیب برسانند.

حضرت آيت الله جوادي آملي با تاکيد بر اينکه سبقت و سرعت در جاده فضيلت نيست، عنوان کرد: سبقت و سرعت در امور عقلي فضيلت است نه در امور جاده‌اي؛ براي کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن، مردم بايد به قوانين احترام گذاشته و به تذکرات و توصیه هاي پليس توجه کنند.

همچنین سردار اشتري در این دیدار، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سال گذشته به لطف الهی مأموریت‌های خود را به شیوه مطلوبی دنبال کرده است، اظهار کرد: هر چند در سال گذشته، فراز و نشیب‌ها و رخدادهای مختلفی را شاهد بودیم اما برای انجام رسالت‌های خود تلاش لازم را انجام داده‌ایم.

وی به برگزاری مطلوب انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره و بیان کرد: در اربعین حسینی با استفاده از توان 30 هزار نفر از نیروهای انتظامی به شیوه مطلوب توانستیم امنیت بیش از دو میلیون زائر را تامین کنیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه توطئه‌های دی‌ماه با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش نیروی انتظامی و بصیرت مردم خنثی شد، خاطرنشان کرد: دشمن در دیگر توطئه‌ها همانند فتنه دراویش نیز نتوانست به نتیجه مورد نظر برسد.

وی با اشاره به آمادگی قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی، عنوان کرد: تصادفات و تلفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته کاهش داشته و نیروی انتظامی تلاش کرده تا مردم سفر خوبی را داشته و دچار کمترین حادثه شوند.

سردار اشتری با تاکید براینکه نیروهای انتظامی در شهرهای زیارتی به صورت ویژه در حالت آماده هستند، اظهار کرد: نیروی انتظامی با تلاش برای افزایش رضایت مردم در مسیر رضای خداوند متعال حرکت کند.

وی، عملکرد فرمانده انتظامی استان قم را مطلوب عنوان و بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا در شهرهای زیارتی نیز به صورت ویژه از حضور گسترده زائران استقبال و امنیت مورد نیاز آنها را تامین کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه برای تقویت روحیه انقلابی در نیروی انتظامی تلاش می‌کنیم، گفت: تاکنون برنامه‌های مختلف معرفتی، بصیرتی و مذهبی را برای نیروهای پلیس دنبال کرده تا بتوانیم به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در راستای انقلابی ماندن اقشار مختلف جامعه به نتایج موردنظر برسیم./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

نظر شما