شناسهٔ خبر: 24714282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حجت‌الاسلام شهیدی خبر داد:

اسکان روزانه یک هزار زائر در اماکن مذهبی ایلام

گروه اجتماعی - مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: روزانه بین 800 تا یک هزار زائر و مسافر نوروزی در اماکن متبرکه و مذهبی این استان اسکان می یابند.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن شهیدی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اظهار کرد: این افراد در 120 زائر سرای بقاع متبرکه این استان در شهرهای مختلف در طول شبانه روز اسکان داده می شوند.
وی به اجرای طرح آرامش بهاری ویژه نوروز 97 در 27 بقعه متبرکه استان ایلام خبر داد و افزود: در اجرای این طرح برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی از تاریخ 28 اسفند تا 14 فروردین ماه جاری در این اماکن متبرکه اجرا خواهد شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام اضافه کرد: امامزادگان علی صالح(ع)، سید سیف الدین(ع)، سید عبدالله(ع)، سید ناصرالدین(ع)، پیر محمد عابد(ع)، ابراهبم قتال(ع)، سید صلاح الدین(ع) و سید عباس(ع) از جمله اماکن متبرکه اجرا کننده طرح آرامش بهاری در این استان هستند.
شهیدی تاکید کرد: 30 مبلغ روحانی از حوزه های علمیه قم و ایلام در اجرای طرح آرامش بهاری برای استقرار در اماکن متبرکه استان و پاسخگویی به مسائل شرعی و برپایی نماز جماعت حضور خواهند داشت.
وی ارتقاء سطح معرفتی زائران، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورهای اسلامی و آشنایی نوجوانان و جوانان با مسایل اعتقادی و مذهبی را از جمله اهداف برپایی خیمه های معرفت و اعزام روحانیون و مبلغان به بقاع شاخص این استان اعلام کرد.
انتهای پیام

نظر شما