شناسهٔ خبر: 24714019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در دیدار با مدیران و کارکنان معاونت اجتماعی – فرهنگی

دکتر صادقی فر: احیای ماده 154 اتفاق بزرگی بود ، سال 97 با برنامه ایی مدون حرکت می کنیم

در آخرین روز کاری سال 1396 دکتر صادقی فر با حضور در جمع مدیران و کارکنان معاونت اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک سال 1397 ار زحمات و تلاش های بخش های ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی در سال جاری قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

در آخرین روز کاری سال 1396 دکتر صادقی فر با حضور در جمع مدیران و کارکنان معاونت اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک سال 1397 ار زحمات و تلاش های بخش های ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی در سال جاری قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور ورزشی ، در این دیدار صمیمی دکتر صادقی فربا ابراز رضایت از فعالیت های صورت گرفته در این معاونت طی سال 96 گفت: حقیقتا با وجود اینکه سال سخت و دشواری را سپری کردیم ولی شما کارنامه روشنی از معاونت اجتماعی و فرهنگی ترسیم کردید که باید از تلاش های صورت گرفته نهایت تشکر و قدردانی را از یکایک شما داشته باشم.

صادقی فر ضمن خوشامدگویی مجدد به مدیرکل امور ورزشی گفت: آقای حیدری از مجموعه خود ماست و در بهزیستی کارنامه موفق و روشنی داشتند و اکنون که به اداره کل ورزشی آمده اند یقینا تجربیات خود را در این بخش نیز به خوبی مورد استفاده قرار خواهند داد.

معاون وزیر تعاون و کار با تاکید بر استفاده از تجربیات مدیرانی که از این معاونت جدا شده اند گفت: یکی از این مدیران خوب آقای رمضی است که برای ماموریت دیگری در نظر گرفته شدند ولی بواقع در سال 96 ورزش کارگری را رونق بخشید و اوج کار رمضی و همکارانش ثبات در اداره کل ورزش و احیای ماده 154 بود ضمن اینکه برگزاری جشنواره بزرگ خانوادگی تفریحی ورزشی کارگران نقطه عطفی در کارنامه اداره کل ورزشی بود و انشالله این جشنواره در سال آتی به صورت استانی و سراسری ادامه یابد.

صادقی فر سال 97 را سال تداوم موفقیت ها و طی مسیر با برنامه ریزی مدون از سوی اداره های معاونت فرهنگی اجتماعی دانست و گفت: جذب در آمدهای ماده 154 یکی از اصلی ترین کارهای ماست و انشالله بتوانیم در سال آتی در کنار هم روزهای خوبی را برای سلامت و نشاط کارگران رقم بزنیم.

در ادامه این نشست آقایان فرزاد حیدری مدیرکل ورزشی ، صادقیان مدیرکل اجتماعی، مدنی معاون اداره کل اجتماعی ، امیر ابراهیمی و حامدی مشاورین معاونت ، خانم جلالی مدیرکل فرهنگی، احمد اسناوندی سرپرست معاونت اداره کل ورزشی به صورت خلاصه و کوتاه گوشه ایی از عملکرد بخش های خود را ارائه کردند.

 

نظر شما