شناسهٔ خبر: 24713937 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

افزایش ۳ برابری حجم زباله در ایام نوروز

خبرگزاری ایسنا

شهردار نوشهر از برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -
مجید شعبان‌نژاد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی در مجاورت پارک نوید نوشهر اظهار کرد: فضای بسیار مناسبی در اختیار میراث فرهنگی و صنایع دستی برای برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی قرار داده شد.

وی افزود: در چند نقطه دیگر شهر نیز نمایشگاه‌های فصلی در راستای تنظیم بازار دایر شد.

شهردار نوشهر با اشاره به چند برابر شدن میزان زباله در این ایام گفت: با توجه به حضور انبوه مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان گردشگرپذیر نوشهر، حجم زباله در این ایام به حدود سه برابر روزهای عادی سال افزایش یافته است و با همت همه نیروهای خدماتی شهر، تقریباً روزانه ۹۰ تن زباله در سطح نوشهر جمع‌آوری و حمل می‌شود.

شعبان نژاد افزود: دهیاران و حوزه بخشداری مرکزی نوشهر نیز در این زمینه در مناطق روستایی مجاورت شهر نوشهر همکاری بسیار خوبی دارند تا در ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، مسافران و گردشگران برای جمع‌آوری و پاک‌سازی مناطق مختلف بهتر عمل شود.

وی از افزایش تعداد خودروهای جمع‌آوری و حمل زباله خبر داد و گفت: نیروهای خدماتی نیز به همراه شیفت‌های آنها چند برابر شده است.

شهردار نوشهر تصریح کرد: در زمینه تفکیک زباله از مبدأ فراخوان عمومی داده شد و در چند نقطه از شهر نوشهر ایستگاه‌های تفکیک زباله از مبدأ هم مستقر شد و کیسه‌های مخصوص تفکیک زباله نیز در بین مردم، مسافران و گردشگران توزیع شد و امید است بتوان فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ را جا انداخت و شرایطی فراهم شود تا شهروندان به طور مستقیم در این حوزه با شهرداری همکاری کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما