شناسهٔ خبر: 24713413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه خبر داد:

آغاز عملیات احداث ۳۰۰ واحد در روستاهای ثلاث باباجانی با کمک خیران

کرمانشاه- معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: عملیات احداث ۳۰۰ واحد در چهار روستای زلزله‌زده شهرستان ثلاث باباجانی با کمک خیران آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رحیمی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه امروز به همراه خیرین حوزه اقتصاد از روستاهای مناطق زلزله‌زده شهرستان ثلاث باباجانی بازدید به عمل آورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در جریان این بازدید گفت: رایزنی هایی با یکی از خیّرین اهل تهران برای احداث اماکن بهداشتی دام در مناطق روستایی ثلاث باباجانی انجام شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در این راستا ساخت ۳۰۰ واحد با مساحت ۳۵ تا ۵۰ متر مربع در روستاهای «قوله رش»، «چمه لمه عثمان»، «ده عباس» و «قمان خدانظر» آغاز شده است.
 
رحیمی گفت: از مجموع ۳۰۰ اصطبل در روستای «قوله رش»، ۹۳ واحد که ۶۴ واحد آن به بهره برداری رسیده و ساخت ۵۳ واحد در روستای «چمه لمه عثمان» آغاز شده و کار اجرایی از جمله خاکبرداری و فونداسیون ۱۸واحد روستای «ده عباس» شروع شده است.

وی ادامه داد: کار  ۱۸ واحد در روستای «قمان خدا نظر» در آینده‌ای نزدیک آغاز میشود و مابقی نیز به احتمال زیاد با قولی که خیر محترم دادند در سایر روستاهای منطقه محروم «چم زرشک» اجرا خواهد شد.

 رحیمی افزود: با بهره برداری از این واحدها  توسط خیّرین و سرمایه گذاران محترم و کمک ها و تسهیلات کم بهره‌ی دولت، زمینه اشتغال پایدار در حوزه پرورش دام در این مناطق فراهم خواهد شد.

نظر شما