شناسهٔ خبر: 24713339 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گلستان| بازدید بیش از ۸ هزار گردشگر داخلی و خارجی از بلندترین برج آجری جهان

R41471/P41362/S6,70/CT11

رئیس میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به بازدید بیش از ۸ هزار گردشگر داخلی و خارجی از بلندترین برج آجری جهان، گفت: از ۲۸ اسفند ماه سال ۹۶ تا سوم فروردین ماه سال جاری, ۲ هزار و ۴۸۴ نفر در شهرستان گنبدکاووس اسکان یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, امیرعلی گل‌چشمه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گنبدکاووس اظهار داشت:  در این پنج روز, 8 هزارو 197 نفر از برج آجری جهان, برج قابوس به عنوان مسافر و گردشگر بازدید کردند, همچنین 198 نفر از موزه فرش, 3 هزارو 149 نفر از شهر باستانی جرجان بازدید کردند.

وی افزود: در همین مدت, 5 هزار و 508 نفر از تالاب آلماگل, 2 هزار و 568 نفر از بازارچه مرزی بازدید کردند.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: بنا به گزارشات واصله مبنی بر غیر بهداشتی بودن و تجمع زباله در یکی از کارواش‌های سطح شهرستان بازدید و گشت مشترک با ارگان‌های مرتبط در ستاد خدمات سفر ارائه شد و تذکرات لازم برای جمع آوری زباله و تمیز نگه داشتن محیط این کارواش انجام شد.

گل چشمه تاکید کرد: همچنین در نظارت‌ها و گشت‌های مشترک, از واحدهای اقامتی و پذیرایی شهر, 10 کیلوگرم مواد غذایی پخت شده که به لحاظ بهداشتی, وضعیت نامناسبی داشت, معدوم شد.

رئیس میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: همه واحدهای اقامتی و خدماتی در سطح شهرستان تحت نظارت و بازرسی هستند و هر روزه گشت‌های مشترک از همه واحدها انجام می‌شود تا سلامت و امنیت غذایی مسافرین تامین شود.

انتهای پیام/ ز

نظر شما