شناسهٔ خبر: 24713272 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قم| آیت‌الله جوادی آملی: دشمنان به‌دنبال آسیب رساندن به دستاوردهای نظام هستند

R7854/P41362/S6,62/CT12

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه پای بیگانگان نباید به کشور باز شود، گفت: دشمنان و معاندان کشورمان درصدد هستند تا به دستاوردهای نظام اسلامی آسیب برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل ازمرکز خبر حوزه، آیت‌الله جوادی آملی در دیدار سردار اشتری فرمانده ناجا اظهار داشت: سال جدید برای ما یک معلم به شمار می‌آید، زیرا می‌گوید همان‌گونه که من به کمال رسیدم، شما نیز باید به کمال برسید، از سوی دیگر حرکت مستمر و بدون توقف زمین در طول یک سال حاکی از آن است که ما نیز در طول سال بایستی مستمراً به وظایف و رسالت‌های خود عمل کنیم؛ در حقیقت، گذر زمان باید تجربه و آگاهی افراد را افزایش دهد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مردم ایران احترام ویژه‌ای نسبت به اهل‌بیت(ع) دارند، گفت: سادات در هر مکانی حضور یافتند آن مکان را به مهد تشیع تبدیل کردند، ورود فرزندان ائمه اطهار(ع) به ایران موجب شد تا این کشور به مرکز تشیع تبدیل شود.

وی با تأکید بر اینکه پرونده شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است، عنوان کرد: این موضوع یک برکت و سفره برای نیروی انتظامی است که باید به‌صورت ویژه از آن استفاده کرد.

مفسر قرآن کریم کشفیات مواد مخدر را یکی از رسالت‌های نیروی انتظامی دانست و مطرح کرد: افزایش آمار کشفیات نشان از تلاش‌های مستمر دشمنان برای آسیب‌رسانان به جوانان کشور را دارد، بنابراین برای رفع معضل اعتیاد باید علل گرایش برخی جوانان به مواد مخدر بررسی شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک سفارش علمی است، اضافه کرد: تحقق این اقتصاد، نیازمند کوشش گسترده در حوزه اقتصاد اسلامی و بانک اسلامی است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه پای بیگانگان نباید به کشور باز شود، گفت: دشمنان و معاندان کشورمان درصدد هستند تا به دستاوردهای نظام اسلامی آسیب برسانند.

وی با تأکید بر اینکه سبقت و سرعت در جاده فضیلت نیست، عنوان کرد: سبقت و سرعت در امور عقلی فضیلت است نه در امور جاده‌ای؛ برای کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن، مردم باید به قوانین احترام گذاشته و به تذکرات و توصیه‌های پلیس توجه کنند.

انتهای پیام/ز

نظر شما