شناسهٔ خبر: 24713118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

کارشناس‌مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی؛

بازرسی‌های ایام تعطیلات به دو بخش زائران و مجاوران امام رضا(ع) اختصاص دارد

کارشناس‌مسئول اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هر ساله در ایام تعطیلات نوروزی ما با حجمی از تقاضا روبرو می شویم که به دو دسته مجاورین بارگاه امام هشتم و هم استانی های عزیز تقسیم می شود و حجم دیگر به زائرین امام رضا (ع) اختصاص خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مقدسی در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به بازرسی هایی که از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خراسان رضوی انجام می شود، اظهار کرد: هر ساله در ایام تعطیلات نوروزی ما با حجمی از تقاضا روبرو می شویم  که به دو دسته مجاورین بارگاه امام هشتم و هم استانی های عزیز تقسیم می شود و حجم دیگر به زائرین امام رضا (ع) اختصاص خواهد داشت.

 

وی افزود: برخی از همشهری ها و هم استانی های عزیز گمان می کنند که طرح نظارت مختص به دوران تعطیلات است اما در تعطیلات نووزی تنها حجم و مواردی که تحت بازرسی قرا می گیرد کم ریزتر می شود.

 

کارشناس‌مسئول اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به موارد مهم جهت نظارت در تعطیلات عید نوروز، گفت: این اقلام شامل خوراکی ها، میوه و تره بار، پوشاک و لوازم منزل است که به دلیل استفاده توسط زائرین و مجاورین باید تحت نظارت ویژه و بیش از پیش انجام بگیرد که توسط بازرسین سازمان در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: طرح مجاورین از اواخر اسفند ماه شروع شده است و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد و طرح مجاورین از روز 29 اسفند ماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات عید نوروز به صورت ویژه ادامه خواهد داشت.

 

مقدسی با بیان اینکه طرح حمایتی از زائرین طرحی گسترده و نیاز به همکاری تمام نهادها دارد، بیان کرد: لذا این طرح با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح شده و با محوریت سازمان صنعت از تمامی نهادهای مربوط به مشاغل که از جمله آن ها اتحادیه ها می باشد دعوت بعمل آمده است.

 

وی تاکید کرد: این نظارت در محل هایی از جمله نقاط اسکان مانند هتل ها و مسافرخانه ها است، زیرا آسیب خیزترین مناطق هدفی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد، همچنین تیم های استقراری ما در پایانه های مسافربری است که در اقصی نقاط استان مستقر هستند.

 

کارشناس‌مسئول اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به نقاط هدف انتقال مسافر، تاکید کرد: سایر این مکان ها مانند فرودگاه شهید هاشمی نژاد و ایستگاه های راه آهن سطح استان است که توسط همکاران ما در حال بازرسی و رسیدگی به شکایات مسافران عزیزی است که استان خراسان رضوی را برای سفر انتخاب کرده اند.

 

انتهای پیام/

نظر شما