شناسهٔ خبر: 24712880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس راهور بوشهر:

تردد در راه‌های استان بوشهر روان است/ کاهش ۵۳ درصدی تصادفات فوتی

بوشهر - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با اشاره به تردد روان در راه‌های استان گفت: در نوروز امسال تصادفات منجر به فوت در استان بوشهر ۵۳ درصد کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفندماه در استان بوشهر آغاز شده است و گشت‌های خودرویی و موتوری و پیاده در سطح استان فعال هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۹۲ گشت خودرویی و موتوری بیان کرد: همزمان با دیگر نقاط کشور، طرح همیار پلیس در استان بوشهر نیز اجرا شده است که می‌تواند اثرات مثبت بالایی داشته باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی ۱۰ روز اخیر، تصادفات منجر به فوت در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد کاهش یافته است.

وی از کاهش پنج درصدی تصادفات جرحی در محورهای درون و برون شهری استان بوشهر خبر داد و افزود: علت اصلی تصادفات بی‌توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

کشکولی با بیان اینکه ورودی شهرهای گناوه و دیلم دارای بیشترین تردد در این ایام بوده‌اند، تصریح کرد: رفت و آمد خودروها در معابر شهری و جاده‌ای استان بوشهر روان است.

نظر شما