شناسهٔ خبر: 24712559 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قم| انجام ۹۳۲۴ مورد بازرسی از اماکن عرضه کالا و خدمات در قم

R7854/P41362/S6,62/CT11

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: از تاریخ هفتم اسفند تا روز سوم فروردین‌ماه سال ۹۷، ۹ هزار و ۳۲۴ مورد بازرسی از واحدهای مختلف عرضه کالا و خدمات در سطح استان صورت گرفته که ازاین‌بین ۳۳ پرونده برای رسیدگی قضایی تشکیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علی اصغر سمیعی‌نسب در جلسه ستاد تسهیلات استان با اشاره به اقدامات نظارتی این سازمان بر فعالیت‌های واحدهای ارائه‌دهنده کالا در استان، اظهار داشت: مباحث نظارتی در این زمینه با دقت و تکرار مناسب ادامه دارد.

وی با تأکید بر ضرورت پایش و نظارت بر واحدهای رفاهی بین‌راهی افزود: نظارت بر واحدهای بین‌راهی استان با همکاری و تعامل با دستگاه‌های دیگر در ایام عید نوروز ادامه داشته و گشت‌های مشترکی بین دستگاه‌های مسئول در این زمینه ایجادشده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان دقت نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر مسئله آرد و نان گفت: نظارت بر نحوه توزیع، تولید و پخت نان در استان قم به‌ویژه در هسته مرکزی شهر باقدرت بیشتری انجام می‌شود، همچنین بازرسان این سازمان بر فعالیت بیشتر واحدهای تولید نان به دلیل حجم بالای مسافر نیز توجهات لازم رادارند.

سمیعی‌نسب خاطرنشان کرد: نظارت بر میادین میوه و تره‌بار و توزیع مناسب و به‌موقع در این زمینه نیز ازجمله محوری‌ترین فعالیت‌های نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ایام نوروز است تا مشکلی در مبحث میوه شاهد نباشیم.

وی با تأکید بر اهمیت نظارت بر واحدهای تولید کالا و ارائه خدمات در استان قم، ابراز کرد: در ایام عید نوروز نظارت بر واحدهای اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران بیشتر از گذشته شده و به شکایات رسیده در این زمینه نیز رسیدگی‌های موردنظر صورت گرفته است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: از تاریخ هفتم اسفندماه تا روز سوم فروردین‌ماه سال 97، 9 هزار و 324 مورد بازرسی از واحدهای مختلف عرضه کالا و خدمات در سطح استان صورت گرفته که ازاین‌بین 33 پرونده برای رسیدگی قضایی تشکیل و به سازمان‌های مسئول ارجاع داده‌شده است.

وی با تأکید بر مبحث نظارتی اتاق اصناف استان بر واحدهای عرضه‌کننده کالا و خدمات، عنوان کرد: بازرسان اتاق اصناف قم نیز در روزهای اخیر بیش از 2 هزار و 642 مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی در استان داشته‌اند که از این میان نیز بیش از 170 پرونده تشکیل به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال‌شده است.

انتهای پیام/ ز

نظر شما