شناسهٔ خبر: 24712177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان‌غربی:

انجام بیش از ۱۶۰۰ ماموریت شهری و جاده‌ای توسط اورژانس آذربایجان‌غربی/ ۴۹۸ مصدوم در حوادث نوروزی سطح استان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و ۶۶۲ ماموریت شهری و جاده ای مرکز فوریت های پزشکی انجام شده گفت: حوادث نوروزی تا امروز ۴۹۸ مصدوم داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باقر بهرامی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اینکه طبق برنامه سال های گذشته مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان غربی، درحال ارائه خدمات در ایام نوروز است، گفت: همکاران این مرکز در قالب ۷۵ پایگاه شامل ۴۳ پایگاه جاده‌ای و ۳۲ پایگاه شهری به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات هستند.

وی، افزود: همزمان با آغاز طرح امداد نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ۹۶ تاکنون یک هزار و ۶۶۲ مورد ماموریت شهری و جاده‌ای از سوی تیم‌های مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی انجام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان‌غربی، با اشاره به حوادث ترافیکی شهری عنوان کرد: تا کنون ۲۲۴ ماموریت در این خصوص انجام شده که ۲۸۵ مصدوم داشته و ۱۴ مورد به صورت سرپایی و ۲۷۱ مورد بستری وجود داشته است.

بهرامی، اظهار داشت: همچنین ۱۴۴ مورد ماموریت جاده ای وجود داشته که ۲۱۳ مصدوم برجای گذاشته است ۳ نفر به صورت سرپایی معالجه شده و ۱۸۲ نفر در بیمارستان های استان بستری شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما