شناسهٔ خبر: 24712170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در ایام نوروز؛

۲۵ امامزاده در آذربایجان غربی میزبان مسافران نوروزی است

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: ۲۵ امامزاده در آذربایجان غربی پذیرای مسافران نوروزی است که این امامزادگان از لحاظ امکانات، دسترسی و خدمات دهی به زائران و نیز خیمه های معرفت سطح بندی شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا صالح زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اجرای طرح نوروزی در امام زادگان آذربایجان غربی، اظهار داشت: در ایام نوروز ۹ هزار نسخه بروشور تبلیغاتی در خصوص ویژه نامه برای معرفی امامزادگان آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این ویژه نامه ها در کمپ های هلال احمر و میراث گردشگری و بقاع متبرکه آذربایجان غربی توزیع می شوند.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، بیان کرد: توزیع ۳ هزار نسخه از نقشه های امامزادگان استان در مبادی ورودی شهر و امامزادگان جهت راهنمایی مسافران به منظور شناخت محل دقیق امامزادگان آذربایجان غربی از دیگر اقداماتی است که در ایام نوروز انجام می شود.

وی، ادامه داد: حدود ۳ هزار متر مربع بنر در سطح استان جهت اطلاع رسانی طرح نوروزی با شعار «بهار را با محبت آغاز کنیم» در ورودی شهرها نصب شده است.

صالح زاده خاطرنشان کرد: ۲۵ امامزاده در آذربایجان غربی وجود دارد که این امامزادگان از لحاظ امکانات، دسترسی و خدمات دهی به زائران و نیز خیمه های معرفت سطح بندی شده اند.

وی، افزود: طرح نوروزی در بقاع متبرکه آذربایجان غربی از ۲۵ اسفند شروع و تا تاریخ ۱۵ فروردین ۹۷ ادامه خواهد داشت و روحانیون فعال در خیمه های معرفت اعزامی قم هستند که با شیوه های نوین تبلیغی برای زائران خدمات دهی می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما