شناسهٔ خبر: 24709976 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:

نبود فرهنگ‌ استفاده از فضای مجازی گاهی آن را به فضایی مجرمانه تبدیل می‌کند

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: نبود فرهنگ‌ استفاده از فضای مجازی گاهی آن را به فضایی مجرمانه تبدیل می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز در مجلس، محمداسماعیل سعیدی یکی از مهم‌‎ترین چالش‌های حوزه فرهنگ در سال پیش رو را نحوه مواجهه با فضای مجازی عنوان کرد و اظهار داشت: اخیراً در جلسه‌ای مقام معظم رهبری در این زمینه نکات مهمی را در باب کنترل فضای مجازی به مسؤولان گوشزد کردند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه زیرساخت‌ها در کشور ما در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به هیچ وجه آماده نیست، به گونه‌ای با این پدیده مواجه شدیم که هیچ‌گونه آمادگی برای رویارویی با این پدیده نداشته‌ایم.

وی به نبود فرهنگ‌ استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی اشاره و اضافه کرد: متأسفانه وقتی فرهنگ رویارویی با پدیده‌ای وجود ندارد، استفاده از چنین پدیده‌هایی منجر به بروز ناهنجاری‌های بسیاری در سطح جامعه می‌شود.

سعیدی افزود: باید در ارتباط با فضای مجازی ضمن قانون مند کردن این فضا در حوزه تولید محتوا نیز بسیار فعالانه عمل کنیم تا مفاهیم مد نظر را به صورت تدریجی فضای مجازی را در بر گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: نبود فرهنگ‌ استفاده از فضای مجازی این فضا را تبدیل به فضایی مجرمانه کرده است که رسیدگی به این مسئله ضرورت دارد.

انتهای پیام/ذ

نظر شما