شناسهٔ خبر: 24708155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

يک فوتباليست ايراني در ميان 5 پديده جام جهاني 2018

نشريه فوتبالي هواسکورد نام عليرضا جهانبخش را در ليست پنج بازيکني قرار داد که در جام جهاني 2018 روسيه پديده تيمشان خواهند بود.

صاحب‌خبر -

سايت فوتبالي «هواسکورد» نام پنج بازيکني که در جام جهاني 2018 روسيه پديده تيمشان خواهند بود را منتشر کرد که در اين بين نام عليرضا جهانبخش بازيکن تيم ملي ايران و باشگاه آلکمار نيز به چشم مي خورد.

اين نشريه همچنين درباره جهانبخش اين چنين نوشت: "اين ستاره در ليگ هلند فعاليت مي کند اما نه در تيم آژاکس بلکه در تيم آلمکار."

اين نشريه در ادامه مي نويسد: "عليرضا جهانبخش در اين فصل ليگ هلند يکي از هيجان انگيز ترين بازيکنان ليگ بوده است و  ما شاهد حضور اين بازيکن در جام جهاني 2018 روسيه خواهيم بود. اين بازيکن توانسته در 27 حضور خود براي تيمش  در بازي هاي ليگ هلند در 22 گل  آلکمار موثر باشد.13 گل اين تيم را جهانبخش به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است.همچنين اين بازيکن توانسته است بيش از 3 بار بهترين بازيکن زمين از نظرسايت هواسکورد باشد و اکنون او نمره عالي 8.18 را در اختيار دارد."

 

جهانبخش در ميان 5 پديده جام جهاني 2018 روسيه

همچنين در ادامه اين نشريه نوشت: "زماني که ايران با اسپانيا ، پرتغال و مراکش همگروه شد، اميد هاي اين کشور براي گذشتن از مرحله گروهي کم رنگ شد اما عليرضا جهانبخش مي تواند در بازي تيم ملي اش با اين حريفان قدرتمند تماشاگران فوتبال را به مشاهده اين ديدارها وادار کند.

نظر شما