شناسهٔ خبر: 24708123 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برتری تونس مقابل ایران با یک گل به خودی

تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی دوستانه با یک گل مغلوب تونس شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در یک بازی دوستانه در کشور تونس به مصاف تیم ملی این کشور رفت؛ بازی دو تیم در ورزشگاه المپیک برادس تونس و با قضاوت داوران مصری برگزار شد.

کارلوس کی روش در ترکیب ابتدایی از نفرات زیر استفاده کرد:

 علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، میلاد محمدی، علی کریمی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، کریم انصاری فرد، وحید امیری و رضا قوچان نژاد

در دقایق ابتدایی بازی بیشتر در اختیار تیم میزبان بود و بارش شدید باران کار را برای دو تیم سخت کرد؛ در ادامه شاگردان کی روش بازی را در اختیار گرفتند و حتی در دقیقه ۱۹ روی یک ضد حمله خطرساز ظاهر شدند و مدافع تونسی ها انصاری فرد را درون محوطه جریمه متوقف کرد اما داور مصری در این صحنه مشکوک اعتقادی به پنالتی نداشت.

در ادامه نیمه اول باز هم دو تیم موقعیت هایی نصفه و نیمه ای برای گلزنی داشتند اما نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم کی روش چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد؛ از جمله این تغییرات می توان به ورود سامان قدوس، کاوه رضایی، امید ابراهیمی، پژمان منتظری، مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش به زمین به جای کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی، علی کریمی، محمدرضا خانزاده، رضا قوچان نژاد و وحید امیری اشاره کرد.

در نیمه دوم هم شاگردان کی روش چند موقعیت برای گلزنی داشتند از جمله ضربه ایستگاهی تماشایی حاج صفی که توسط دروازه بان تونس مهار شد؛ تونس که میزبان این بازی بود در نیمه دوم بر شدت حملات خود افزود و سر انجام در دقیقه ۷۱ پس از مهار ضربه مهاجم حریف توسط بیرانوند، میلاد محمدی دروازه ایران را به اشتباه باز کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی بازی هم تیم ملی کشورمان می توانست دروازه تونس را باز کند اما مهدی ترابی قدر پاس خوب سامان قدوس را ندانست و فرصت از دست رفت.

این بازی دوستانه در نهایت با برتری یک صفر تونس به پایان رسید.

 خلاصه بازی؛ تونس 1 - ۰ ایران

mp4
<div id="video-display-embed-code_2030931" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2080660/2030931?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما