شناسهٔ خبر: 24708009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هلال احمر خوزستان خبرداد:

اسکان اضطراری ۶۱۶ نفر در طرح امداد نوروزی/ ۱۸۲ زائر راهیان نور

اهواز- معاون امداد نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در طرح امداد نوروزی ۹۷ از ۲۵ اسفند تا ۶۱۶ نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

صاحب‌خبر -

صادق سلامت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا سوم فروردین ماه ۳۱۶۶نفر توسط امدادگران پایگاه های امداد و نجات ثابت و موقت نوروزی هلال احمر استان به صورت سرپایی درمان شدند.

وی افزود: ۳۷ نفر نیز توسط امدادگران هلال احمر استان به مراکز درمانی منتقل شدند که ۱۴ نفر در تصادفات، ۱۶ نفر در بخش خدمات حضوری و هفت نفر هم در بخش راهیان نور بودند.

معاون امداد نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان تصریح کرد: ۶۱۶ نفر نیز از خدمات اسکان اضطراری هلال احمر برخوردار شدند که ۴۳۷ نفر در بخش خدمات حضوری و ۱۸۲ نفر هم در بخش راهیان نور بودند.

خدادادی اضافه کرد: همچنین طی این مدت ۱۵ مورد تصادف در جاده ها و محورهای مواصلاتی خوزستان رخ داد که منکر به مصدومیت ۵۴ نفر مصدوم شد.

وی بیان کرد: از این تعداد ۱۴ نفر انتقال توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر خوزستان منتقل و هفت نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند.

معاون امداد نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان در پایان عنوان کرد: از سه هزار و ۲۹۴ نفر هم آزمایش قند و فشار خون گرفته شد که یک هزار و ۷۵۲ نفر از زائران کاروان های راهیان نور و ۱۵۴۲ نفر هم در بخش خدمات حضوری بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هر سال در ایام نوروز توسط جمعیت هلال احمر با هدف ارائه خدمات به مسافران نوروزی و از طریق برپایی پست ها و پایگاه های امداد و نجات ثابت و سیار نوروزی اجرا می شود.

نظر شما